کد خبر : 2048346 | 24 خرداد 1403 ساعت 10:41 | 12.7K بازدید | 5 دیدگاه

دردسر جدی انگلیس: این ستاره به صربستان نمی‌رسد

به احتمال زیاد جان استونز نمی‌تواند تیم ملی انگلیس را در اولین دیدارش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ همراهی کند.

دردسر جدی انگلیس: این ستاره به صربستان نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس خودش را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ که قرار است از روز جمعه به میزبانی کشور آلمان آغاز شود آماده می‌کند و امیدوار است که بتواند طلسم قهرمان نشدن در چند دهه اخیر را در این مسابقات بشکند.

استونز در تمرینات روز چهارشنبه تیم ملی انگلیس غایب بود و رسانه‌های نزدیک به این تیم اعلام کردند که او به دلیل بیماری توانایی همراهی این تیم را نداشته و حالا حضورش در دیدار برابر تیم ملی صربستان که اولین بازی سه شیرها در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴  به حساب می‌آید با تردید جدی روبرو است.

2042905

اسکای اسپورت خبر داده که این بازیکن در حال حاضر در اتاقش قرنطینه شده تا ویروس احتمالی در اردو گسترش پیدا نکند و دیگر بازیکنان هم به این بیماری مبتلا نشوند و این موضوع به نگرانی جدی برای گرت ساوت‌گیت و دیگر اعضای کادر فنی تبدیل شده است. 

روزنامه تلگراف هم تاکید کرده است که به احتمال زیاد او نمی‌تواند در تمرینات امروز هم شرکت کند و به این ترتیب شانس حضور در ترکیب انگلیس برابر صربستان را از دست خواهد داد که به هیچ وجه خبر خوبی برای ساوت‌گیت نیست و دردسرهای جدی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها