کد خبر : 2048344 | 24 خرداد 1403 ساعت 09:57 | 29.8K بازدید | 11 دیدگاه

تعلل عجیب بایرن: ستاره آلمانی پیشنهاد ندارد

بایرن مونیخ برای ارائه پیشنهاد به یوشوا کیمیش و تمدید قرارداد او مردد است.

تعلل عجیب بایرن: ستاره آلمانی پیشنهاد ندارد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و همین موضوع باعث شده است که بحث درباره جدایی یا ادامه حضور او در این تیم در فصل آینده از چند ماه قبل به یکی از بحث‌های جدی رسانه‌های آلمانی تبدیل شود.

رسانه‌های معتبر آلمانی و اسپانیایی چند ماه قبل خبر داده بودند که بارسلونا به صورت جدی شرایط این بازیکن را در نظر دارد و امیدوار است که بتواند او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد اما شرایط مالی این باشگاه باعث شده است که آنها فعلا توانایی عمل کردن این تصمیم را نداشته باشند.

2014212

جدایی توماس توخل باعث شد که شانس این ستاره آلمانی برای ادامه حضور در بایرن بیشتر شود و حالا رسانه‌های آلمانی مدعی شدند که تمایل او ادامه همکاری با باشگاه است و احساس می‌کند که اعتماد مدیران و همچنین کادر فنی جدید را در کنارش دارد. او آماده است تا بر سر دستمزدش که در حال حاضر سالانه ۲۰ میلیون یورو است هم به توافق برسد.

اما مدیران بایرن در حال حاضر برای ارائه پیشنهاد به او تعلل می‌کنند، خصوصا که کیمیش پیشنهاد دیگری از باشگاه دیگری هم ندارد و این موضوع به سود آنها خواهد بود. انتظار می‌رود که تصمیم نهایی برای تمدید قرارداد او پس از پایان رقابت‌های یورو گرفته شود.

دیدگاه‌ها