کد خبر : 2048335 | 24 خرداد 1403 ساعت 09:13 | 53.9K بازدید | 86 دیدگاه

رئال مادرید مدافع قهرمانی جهان را می‌خواهد

کریستین رومرو، مدافع کلیدی تیم تاتنهام مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

رئال مادرید مدافع قهرمانی جهان را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش آرژانتینی در آگوست 2021 با مبلغی در حدود 42 میلیون پوند از آتالانتا به تاتنهام پیوست و از آن زمان تاکنون به عنوان یکی از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر شناخته شده است. با این حال، طبق گزارش‌های "ای‌اس‌پی‌ان"، ممکن است اسپرز برای نگه داشتن این بازیکن 26 ساله با مشکلاتی روبرو شود زیرا رئال مادرید او را زیر نظر دارد.

در حالی که اسپرز در فصل گذشته 61 گل در لیگ برتر دریافت کرد، اما بدون رومرو در خط دفاعی خود، به‌طور قابل توجهی گل‌های بیشتری دریافت می‌کرد. از دست دادن بازیکنی با کیفیت او ضربه بزرگی برای مردان آنگه پوستکوگلو خواهد بود. از زمان اولین بازی خود برای تاتنهام در آگوست 2021، رومرو در مجموع مسابقات 98 بازی انجام داده، 6 گل به ثمر رسانده و 1 پاس گل داده است. از این 98 بازی، او 96 بازی را در ترکیب اصلی آغاز کرده است که اهمیت او را برای تیم برجسته می‌کند.

در حالی که هواداران تاتنهام و رئال مادرید ممکن است با اضطراب منتظر باشند تا ببینند این شایعه نقل و انتقالات در مرحله بعد به کجا می‌رسد، رومرو قبل از شروع کوپا آمریکا در هفته آینده، در آخرین بازی دوستانه آرژانتین مقابل گواتمالا جمعه شب به میدان می‌رود.

دیدگاه‌ها