کد خبر : 2048316 | 24 خرداد 1403 ساعت 06:40 | 23.4K بازدید | 14 دیدگاه

2/3 زمین محدوده حرکت سامان:

شعاع حرکتی عجیب قدوس در بازی با ازبکستان!

سامان قدوس در بازی با ازبکستان نقش ویژه‌ای داشت.

شعاع حرکتی عجیب قدوس در بازی با ازبکستان!

به گزارش ورزش سه، سامان قدوس در بازی با ازبکستان نقش محوری در تیم ملی داشت و علاوه بر در اختیار داشتن نبض میدان در کنار امید نورافکن مسئولیت‌های دفاعی هم دنبال می‌کرد که او را از یک بازیکن فانتزی‌باز و تکنیکی جدا کرده و تبدیل به هافبکی کامل برای تیم ملی کرده است.

تیم ملی در بازی با ازبکستان از تک هافبک دفاعی استفاده کرده بود و سامان قدوس با نقش محوری که داشت که در پوزیشن‌های مختلفی در زمین مستقر می‌شد و در چند پست مختلف در طول مسابقه برای ایران به میدان رفت، او در این مسابقه شعاع حرکتی وسیعی داشت و از نزدیکی محوطه جریمه ایران تا پشت محوطه ازبکستان حضور پیدا می‌کرد و دوندگی بالایی در این مسابقه داشت.

2043057

با توجه به هافبک‌ها و وینگر‌های تکنیکی ازبکستان حضور امید نورافکن به عنوان تک هافبک دفاعی کافی نبود و سامان با حضور در کنار این بازیکن توان دفاعی ایران را افزایش داده بود و با شرکت کردن در سیستم پرس و نبردهای تن به تن اجازه خودنمایی به هافبک‌های ازبکستانی نداده بود و همزمان با این موضوع مسئولیت پخش توپ و ریتم دادن به بازی تیم ملی را هم در دستور کار خود داشت، او توپ را از مدافعان دریافت می‌کرد و با انتقال به خط حمله یا وینگر‌های تیم ملی شروع کننده حملات ایران بود.

حساب ویژه‌ای که امیر قلعه نویی در تمامی مسابقات روی سامان قدوس باز می‌کند و آزادی عملی که در اختیار او قرار داده باعث شده است تا این بازیکن در بهترین فرم و اعتماد به نفس کافی برای تیم ملی به میدان برود و به ستاره‌ای تاثیرگذار در تیم ملی ایران تبدیل شود.

قدوس در پایان فصل لیگ انگلیس از تیم برتفورد جدا شد و باید دید فوتبال خود را در کدام کشور و باشگاه ادامه خواهد داد، با توجه به جایگاه ثابتی که او در تیم ملی دارد به باشگاهی خواهد رفت که بتواند بیشترین حضور را داشته باشد و فرم خود برای حضور در تیم ملی حفظ کند.

دیدگاه‌ها