کد خبر : 2048241 | 23 خرداد 1403 ساعت 19:58 | 13.8K بازدید | 36 دیدگاه

امیدواری لاپورتا: فلیک با بازیکنان جوان موفق می‌شود

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مجمع عمومی این باشگاه اعلام کرد که هانسی فلیک می‌تواند با بازیکنان جوان موفق شود.

امیدواری لاپورتا: فلیک با بازیکنان جوان موفق می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا در مجمع عادی باشگاه بارسلونا که امروز بعدازظهر برگزار شد، سخنرانی کرد. رئیس بارسلونا یک سخنرانی اولیه طولانی را خطاب به سناتورها و در جمع مدیران هیئت مدیره این باشگاه انجام داد.

او در ابتدا گفت: "ما لایحه دستمزد ورزشی را 180 میلیون یورو کاهش دادیم. ما درآمد خود را افزایش داده‌ایم، تیم اول ما ارزش بازار بسیار بیشتری دارد. اجازه دهید از شر آنچه برخی تکرار می‌کنند که بارسا یک شرکت سهامی عام خواهد بود، خلاص شویم. تا زمانی که من ریاست این باشگاه را بر عهده دارم، به اعضا، همه شما و همه ما تعلق خواهد داشت."

لاپورتا درباره پرونده نگریرا، یکی دیگر از مسائل داغ کنونی بارسا، گفت: "ما مقاومت زیادی کرده‌ایم. پرونده نگریرا یک کمپین سازمان یافته برای بی اعتبار کردن و بی‌ثبات کردن بارسا است. هرگز اقدامی برای تحریف رقابت‌ها یا دستیابی به مزیت رقابتی صورت نگرفته است."

2042925

او سپس به جدایی ژاوی و همچنین انتخاب هانسی فلیک اشاره کرد: "می‌خواهم از ژاوی تشکر ویژه‌ای داشته باشم. حقیقت این است که ژاوی شایسته تشکر همه ماست، چون در زمان سختی تیم را تحویل گرفت. از ژاوی برای حرفه‌ای بودن و کاری که انجام داد سپاسگزارم و همچنین لالیگا و سوپرجامی که برای ما بدست آورد، فوق العاده بود. همچنین برای اعتمادی که به بازیکنان جوان کرد تشکر می‌کنم. فلیک می‌داند که این فلسفه ورزشی ماست و مطمئنم که خبرهای خوبی در این زمینه خواهیم داشت. تیم اول به اهداف مورد نظر نرسید، اما باید آرام باشیم. بازیکنان جوان لاماسیا در این فصل خود را ثابت کرده‌اند. می‌دانیم بازیکنان جوانی که خود را در تیم اصلی ثابت کرده‌اند، همراه با هانسی فلیک، موفقیت‌های زیادی بدست خواهند آورد."

دیدگاه‌ها