کد خبر : 2048215 | 23 خرداد 1403 ساعت 16:55 | 7.3K بازدید | 14 دیدگاه

قرار بود به شمس آذر بروم اما...

دغاغله: برای قهرمانی خیبر همه تلاش کردیم

بازیکن جوان تیم خیبر خرم آباد درباره شرایط این تیم در آستانه حضور در لیگ برتر صحبت کرد.

دغاغله: برای قهرمانی خیبر همه تلاش کردیم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد به عنوان قهرمان و صدر نشین لیگ آزادگان به لیگ برتر رسید تا در نهایت در لیگ بیست و چهارم همراه با تیم‌های لیگ برتری فصل را آغاز کند. علیرضا دغاغله دفاع چپ تیم خیبر خرم آباد که قابلیت بازی در پست هافبک و وینگر را هم دارد، اصلی‌ترین ستاره این تیم بود. دغاغله در فصلی که گذشت عنوان برترین پاسور فصل را کسب کرد و در گلزنی هم نشان داد که بسیار توانمند است. او سابقه بازی در تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی را هم دارد اما اکنون در تیم رضا مهاجری پیشرفت قابل توجهی را تجربه کرده است. علیرضا دغاغله با خبرنگار ورزش سه، گفت‌وگوی اختصاصی داشت و در این مصاحبه اظهار داشت: من در ابتدای فصل دو پیشنهاد لیگ برتری داشتم و حتی شمس آذر قزوین را هم انتخاب کردم اما بعد از مدت کوتاهی، توافقی جدا شدم و با توجه به اینکه شاگرد آقا رضا مهاجری بودم، به خیبر آمدم. آقا رضا به من گفتند که امسال خیبر برای لیگ برتر بسته شده و واقعا بازیکن‌های بسیار خوبی جذب شده‌اند و به این تیم آمدم. با توجه به اینکه از نفرات فصل قبل تعداد کمی مانده بودند، نفرات جدیدی جذب شدند که هماهنگی با آنها کار سختی بود.

او ادامه داد: ما پیش فصل را بسیار عالی گذراندیم و به نظرم یکی از دلایل موفقیت ما تمریناتی بود که ما پیش فصل انجام دادیم. خیلی سختی کشیدیم اما الان خدا را شکر قهرمان شدیم و ثمره‌اش را دیدیم.

دغاغله که یک آچار فرانسه در سمت چپ ترکیب خیبر محسوب می‌شود، درباره بازی کردن در پست‌های مختلف گفت: خدا را شاکر هستم که با توجه به اینکه با سه دفاع بازی می‌کردیم، من آزادی داشتم و به عنوان فولبک چپ یا پیستون چپ بازی کردم. امسال یک خط جلوتر هم بازی کردم و عملکرد قابل قبولی که داشتم وابسته به زحمات بازیکنان تیم بود.

این بازیکن جوان در توضیح عملکرد کلی تیم خیبر خرم آباد تاکید کرد: واقعا امسال همه بازیکنان تیم عالی بودند. ما در گام اول یک تیم بودیم که توانستیم قهرمانی را به دست بیاوریم. همه مجموعه خیبر از اول فصل یک هدف داشتند و آن هم قهرمانی بود!

وی افزود: خیلی از بازی‌ها ما عقب افتادیم، ولی چون یکدل بودیم، کامبک زدیم و معنای واقعی تیم را نشان دادیم.

دغاغله همچنین در مورد آرزوها و اهداف فوتبالی خود گفت: هدف بزرگم این است که یک روزی پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن کنم و یک روزی بتوانم فوتبالم را در اروپا دنبال کنم.

مدافع خیبر خرم آباد ادامه داد: از زحمات دکتر عبدی عزیز مالک محترم که زحمات زیادی کشیدند تا تیم وضعیت خوبی داشته باشد. از مجموعه مدیریتی آقای فراز کمالوند و آقای حسین خبیری، از آقای احسان ناصر و کادرفنی و در رأسش آقای مهاجری که بدون تردید یکی از فنی‌ترین و بااخلاق‌ترین مربی‌های ایران هست. همچنین از بازیکنان بی‌نظیرمان تشکر می‌کنم که توانستیم یک فصل رویایی رو کنار هم سپری کنیم و دل یک قوم رو شاد کنیم.

او اضافه کرد: مردم لرستان شایسته بهترین‌ها هستند. کمترین حقشان است که یک نماینده در لیگ برتر داشته باشند و این قهرمانی کمترین هدیه‌ای هست که می‌توانستیم به این‌ مردم عزیز بدهیم.

دیدگاه‌ها