کد خبر : 2048172 | 23 خرداد 1403 ساعت 12:59 | 20.4K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: تمدید ستاره لایپزیش با رد پیشنهاد غول‌ها

باشگاه لایپزیش به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد بنجامین ششکو را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرده است.

رسمی: تمدید ستاره لایپزیش با رد پیشنهاد غول‌ها

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا توانست عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

بدون شک ششکو یکی از ستاره‌های درخشان این تیم و از مهره‌های کلیدی آنها در مسیری که طی کردند بود و درخشش او باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی و خصوصا باشگاه‌های لیگ برتری به صورت جدی شرایط او را زیر نظر داشته باشند.

2042820

رسانه‌های آلمانی از علاقه باشگاه‌هایی مانند آرسنال و منچستریونایتد و لیورپول به جذب این ستاره اهل اسلوونی خبر داده بودند اما باشگاه لایپزیش موفق شد با او برای امضای قرارداد جدید به توافق برسد و دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۹ تمدید شده است.

2042822

ششکو پس از امضای قرارداد جدید که باعث شد دستمزدش بسیار افزایش پیدا کند به سایت رسمی این باشگاه گفت: «سال اول حضورم در لایپزیش بسیار خوب بود و من به شکلی باورنکردنی در اینجا خوشحال هستم. تیم، باشگاه، شهر، هواداران و به صورت کلی همه چیز واقعا برایم فوق العاده است. این تمدید قرارداد زودهنگام قدمی منطقی برای من به حساب می‌آمد.»

دیدگاه‌ها