کد خبر : 2048152 | 23 خرداد 1403 ساعت 11:00 | 18.8K بازدید | 34 دیدگاه

برای تراکتور با پیک قهرمانی نمی‌فرستند؛

بخشی‌زاده: لطفا کوتاه بیایید

پیشکسوت فوتبال تبریز صحبت‌هایی جنجالی در خصوص شرایط دو تیم شهرش داشت و از یک اتیکت ممنوعه برای تراکتور پرده برداشت!

بخشی‌زاده: لطفا کوتاه بیایید

به گزارش "ورزش سه"، یوسف بخشی‌زاده در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص دوران کاری‌اش در مس سونگون صحبت‌های مهمی به میان آورد و نگاهی به مسائل مربوط به شرایط روز تراکتور داشت.

بخشی‌زاده به‌عنوان پیشکسوت تراکتور سابقه حضور در تمامی تیم‌های تبریزی را بعنوان مربی و سرمربی در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز موفق شد مس سونگون را در اولین حضورش در فوتبال راهی لیگ یک کند. او از شرایط و حواشی این تیم دلگیر است و سر صحبت را اینگونه آغاز می‌کند: چندین ماه است که بعد از جدایی من هر صحبتی که دوست داشتند پشت سرم و کادرفنی تیم مس می‌زنند ولی عرقم به فوتبال تبریز اجازه نمی داد تا جوابشان را بدهم تا مبادا برای تیمی که خودم با چنگ و دندان به لیگ یک آورده‌ام حاشیه ایجاد شود، ولی دیروز شنیدم گفته‌اند مربیان سابق برای ما حاشیه ایجاد کرده‌اند که واقعا برای من دردآور بود.

سرمربی سابق مس سونگون ادامه داد: من بعد از جدایی از مس یک کلام حرف نزده‌ام و جواب کسی را نداده‌ام، چه کسی برای شما حاشیه ایجاد کرده است؟ جسارت داشته باشید اسم ببرید و دعوای شخصی را مثل سنگی در تاریکی پرتاب نکنید. تیم من نتایج خوبی نگرفت و مردانه جدا شدم، ولی نفرات بعدی هم نتیجه نگرفت و این یعنی مشکل تیم مس اصلا فنی نبوده است. شاید یادشان رفته وقتی اول فصل تیم می‌بستیم، هدف حفظ سهمیه و استفاده از بازیکنان بومی بود. من فقط مجوز خرید سه بازیکن غیربومی داشتم و با افتخار 14 بازیکن زیر 23 سال در تیمم داشتم که بعد از رفتنم همه را فراری دادند!

بخشی‌زاده در خصوص مسائل فنی توضیح داد: گفته‌اند در زمان ما تیم از 18 قدم بیرون نمی‌آمد. اما خدا را شکر عهد بوق نیست دیگر و فیلم موجود است؛ بروید ببینید کدام تیم فوتبال بازی می‌کرد و تاکتیک داشت؟ اردوی پیش فصل نداشتیم با اتوبوس مسافرت می‌کردیم، در مسافرخانه اسکان داشتیم، بازیکن می‌خواستیم و پول نداریم می‌شنیدیم، ولی شما 5 بازیکن آوردید و جوانان تبریز را بیرون گذاشتید و هوایی مسافرت کردید و هتل نشین شدید و در نهایت آمار نتایج فرقی نکرد.

بخشی‌زاده آتش حرف‌های خود را تندتر کرده و ادامه می‌دهد: آقایان می‌گویند برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنند! چرا کسی سوال نمی‌کند که مسئول درگیری بازیکنان و کادرفنی در تمرین تیم چه کسی است؟ مگر غیر از این است که سرمربی باید مدیر تیم باشد؟ نمی‌خواهم حرمت‌ها بشکند و نمی‌گویم که بعد از چهار برد پیاپی اول فصل چه بلاهایی و با کمک چه افراد سودجویی سرمان آوردند تا تیم را از دور برد خارج کنند. نمی‌خواهم خیلی درمورد آن چه باعث شد تیمم را زمین بزنند ریز شوم.

مربی و پیشکسوت سابق تراکتور در خصوص شرایط این تیم گفت: واقعا چنین شرایطی برای فوتبال آذربایجان زشت است و من هاج و واج مانده‌ام که چرا فوتبال از واقعیت‌ها دور شده است. هر کسی نتیجه نمیگرد به جای پیدا کردن مشکلات به دنبال مقصر می‌گردند و الان تراکتور هم باید بعد از پایان فصل در آرامش مشکلات خود را ریشه‌یابی می‌کرد و یک جنگ رسانه‌ای راه انداخته‌اند و ریشه تیم را می‌زنند.

بخشی‌زاده اشاره‌ای به مصاحبه روز قبل باهنر با ورزش سه می‌کند و ادامه می‌دهد: یونس خوب گفته بود دنیای مجازی هیچ نشانی از واقعیت‌ها ندارد و من با هر فرد فوتبالی صحبت می‌کنم نگران رفتن حاج رضا زنوزی هستند، ولی اینستاگرام را که باز می‌کنی انگار وارد دنیای دیگری شده‌ایم. به هواداران ناراحت و دلگیر تراکتور حق می‌دهم که ناراحت باشند و آنها هم با آمدن حاج رضا به قهرمانی امیدوارتر از قبل شده‌اند ولی این واقعیت است که قهرمانی را حداقل برای تراکتور با پیک موتوری نمی‌فرستند. قهرمانی لیگ برتر را در ویترین مغازه‌ها به ما اتیکت فروشی نیست زده‌اند.

پیشکسوت تراکتور ادامه داد: تراکتور برای موفقیت هم زنوزی را می‌خواهد و هم هوادار را و اگر این دو کنار هم باشند موفقیت هم پشت سرشان می‌آید ولی تا زمانی که رودرو باشند امکان‌پذیر نیست. من سال‌ها با حاج رضا دوست بوده‌ام و واقعا عاشق فوتبال و آذربایجان است ولی باید هر دو طرف کوتاه بیایند و این بلاتکلیفی را جمع و جور کنند و من اطمینان دارم که اگر هواداران یک قدم پا پیش بگذارند، حاج رضا ده قدم جلو می‌آیند.

دیدگاه‌ها