کد خبر : 2048150 | 23 خرداد 1403 ساعت 10:40 | 35.3K بازدید | 24 دیدگاه

دعوای سیتی و بارسلونا بر سر ستاره پرتغالی

مذاکرات جدی دو باشگاه بارسلونا و منچسترسیتی برای انتقال ژوائو کانسلو آغاز شده است.

دعوای سیتی و بارسلونا بر سر ستاره پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته منچسترسیتی را ترک کرد و راهی بارسلونا شد و توانست خیلی زود خودش را در ترکیب این تیم جا بیندازد و عملکرد قابل قبولی را در طول فصل گذشته برای آنها به نمایش گذاشت.

همه اتفاق باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی از چند ماه قبل به فکر ادامه همکاری با این بازیکن باشند و حالا روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو خبر داده است که مذاکرات آنها با مدیران سیتی به صورت جدی برای حفظ او آغاز شده است.

2003111

اما نکته مهمی که در این مذاکرات وجود دارد اختلاف نظری است که مدیران دو باشگاه دارند. سیتی قصد دارد هرچه زودتر انتقال این ستاره پرتغالی را نهایی کند اما خواهان فروش او به صورت دائمی و قطعی به بارسلوناست و این در حالی است که شرایط مالی باشگاه بارسا چندان خوب نیست و آنها به دنبال این هستند که این بازیکن را یک فصل دیگر به صورت قرضی در اختیار داشته باشند.

رابطه نه چندان خوب کانسلو با پپ گواردیولا باعث شده است که سیتی هیچ تمایلی به حفظ او در این تیم نداشته باشد و شاید همین موضوع برگ برنده بارسا در این مذاکرات باشد تا بتواند مدیران حریف را برای قبول پیشنهاد قرضی‌ آنها متقاعد کند.

دیدگاه‌ها