کد خبر : 2048139 | 23 خرداد 1403 ساعت 09:35 | 52.1K بازدید | 37 دیدگاه

هشدار کاپیتان رئال: گوش ستاره بارسا را می‌کشم!

دنی کارواخال، ستاره رئال مادرید، صحبت‌های جالبی را درباره لامین یامال، امباپه و ناچو مطرح کرد.

هشدار کاپیتان رئال: گوش ستاره بارسا را می‌کشم!

به گزارش "ورزش سه"، کارواخال یکی از بهترین عملکردهای ممکن را در فصلی که گذشت در ترکیب رئال مادرید به نمایش گذاشت و توانست روزهای بسیار درخشانی را در این تیم سپری کند و قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

گلزنی او در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند باعث شد که این بازیکن جایزه بهترین بازیکن این دیدار را از سوی یوفا به دست آورد و حالا امیدوار است که بتواند این روند خوب را در تیم ملی اسپانیا هم تکرار کند.

او گفتگویی جالب با مارکا انجام داده است که در زیر می‌خوانیم.

لوکا مودریچ: چه حرفی می‌توان درباره لوکا مودریچ زد! او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. امیدوارم که روز شنبه خیلی خوب بازی نکند. رویارویی با او در مسابقات یورو بسیار خاص است. تلاش می‌کنم پیراهنم را پس از پایان بازی با او عوض کنم.

2029233

ناچو: نمی‌دانم او چه کار خواهد کرد. ناچو مردد است. او زمان کافی برای تصمیم‌گیری دارد. امیدوارم که بماند چون بازیکن بسیار مهمی برای ماست، اما همان‌طور که درباره کروس گفته بودم، هر تصمیمی که او بگیرد ما قبول خواهیم کرد.

توپ طلا: بازیکنی که فکر می‌کنم بیشترین شانس را برای دریافت این جایزه دارد وینیسیوس جونیور است. او سه ماه مصدوم بود اما باعث نشد که دست از زدن گل‌های بسیار بردارد و عملکرد تاثیرگذاری در لالیگا و لیگ قهرمانان داشت. وینی و جود بلینگام بازیکنانی هستند که می‌توانند این جایزه را دریافت کنند.

لامین یامال: چند روز قبل با هم حرف می‌زدیم و من به او گفتم که در سن ۱۷ سالگی قهرمانی با تیم جوانان رئال مادرید را جشن گرفتم اما او اینجاست و قرار است در یورو با تیم بزرگسالان بازی کند و عملکرد خوبی در بارسلونا داشته است. او بازیکن خوبی است اما گاهی مجبور هستم گوشش را بکشم چون به من در دفاع کردن کمک نمی‌کند. یامال استعدادی واقعی و مصمم است.

امباپه: او بازیکنی در کلاس جهانی است. بهترین بازیکنان باید برای بهترین تیم بازی کنند. امیدوارم که عملکرد خوبی در یورو نداشته باشد اما بتواند بهترین نسخه خودش را پس از ماه آگوست در رئال به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها