کد خبر : 2048123 | 23 خرداد 1403 ساعت 09:20 | 31.5K بازدید | 37 دیدگاه

قرار بود لیموچی تعویض اول ایران باشد

به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی از اولین تعویض خود منصرف شده باشد.

قرار بود لیموچی تعویض اول ایران باشد

به گزارش "ورزش سه" در میانه نیمه دوم در شرایطی که ریتم تیم ملی ایران برای رسیدن به گل برتری تا حدودی بهتر شده بود و یکی دو موقعیت خوب از جمله ضربه طارمی که به تیر عمودی دروازه خورد، پیش آمد تصور می‌شد اولین تغییر امیر قلعه‌نویی در فاز حمله تیم ملی به وجود بیاید که اینگونه نشد.

در شرایطی که حوالی دقیقه 70 بازی گزارشگر تلویزیونی مسابقه نام مهدی لیموچی وینگر تکنیکی آلومینیوم اراک را به زبان آورد و گفت این بازیکن اولین تعویضی تیم ایران خواهد بود اما این بازیکن به زمین نرفت تا محمد قربانی در دقیقه 76 جای امید نورافکن را در زمین بگیرد. در واقع اولین تعویض تیم ایران جابجایی یک هافبک دفاعی با یک هافبک دفاعی دیگر بود در حالی که اگر قرار بود لیموچی وارد زمین شود، احتمالا جای مهدی ترابی را در پست وینگر چپ می‌گرفت.

کادر فنی تیم ملی غیر از تعویض دقیقه 76 نورافکن با قربانی، در دقیقه 88 نیز دو تعویض دیگر انجام داد که مغانلو و جلالی به جای ترابی و قدوس وارد زمین شدند. بدین ترتیب مهدی لیموچی همراه بازیکنانی مثل محمدرضا آزادی، حسین پورحمیدی، عارف غلامی، سعید مهری که مصدوم شد و قبل از بازی از لیست بیرون رفت، اللهیار صیادمنش و جواد حسین‌نژاد در این فیفا دی و طی دو بازی اخیر برای تیم ملی به میدان نرفتند تا منتظر فرصت‌های بعدی باشند.

دیدگاه‌ها