کد خبر : 2048121 | 23 خرداد 1403 ساعت 02:03 | 15.9K بازدید | 9 دیدگاه

آلمان برای ایتالیایی‌ها شبیه خانه است

لوچانو اسپالتی و جان‌لوئیجی بوفون با اشاره به جامعه بزرگ ایتالیایی در آلمان، عنوان کردند که این موضوع باعث می‌شود ایتالیا در طول اردوی یورو 2024 احساس “خانه” بودن داشته باشد.

آلمان برای ایتالیایی‌ها شبیه خانه است

به گزارش "ورزش سه"، آتزوری شب گذشته به دورتموند رسید و امروز اولین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه همبرگ در ایسرلون برگزار کرد. به دنبال آن، اعضای تیم، سرمربی و کادر فنی در مراسم افتتاح کمپ کازا آتزوری 2024 حضور یافتند. گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، آنتونیو تاجانی، وزیر خارجه ایتالیا، آرمندو واریکو، سفیر ایتالیا در آلمان و مایکل جوتِه، شهردار ایسرلون همگی در مراسم برش روبان حضور داشتند.

روی صحنه، از اسپالتی سوال شد که آیا تیم ملی ایتالیا برای دفاع از عنوان قهرمانی اروپا آماده است.

2042763

اسپالتی پاسخ داد: «اگر آماده بودن به این معناست که ذهن‌مان پر از هر چیزی باشد که برای انجام بهترین کار برای تیم ملی نیاز داریم، اگر به معنای انجام هر کاری برای قدردانی از مردم برای این استقبال فوق‌العاده است، پس ما آماده هستیم.»
جان‌لوئیجی بوفون، مدیر تیم ملی ایتالیا، نیز صحبت کرد و با خود تجربه قهرمانی در جام جهانی 2006 در آلمان را به همراه آورد و اکنون که آتزوری به آلمان بازگشته است، شاهد فضایی مشابه آن زمان است.

بوفون، دروازه‌بان سابق ایتالیا، گفت: «حضور مداوم، محبت بی‌قید و شرط و حمایت ایتالیایی‌ها در هر دقیقه باعث می‌شود احساس کنیم در خانه بازی می‌کنیم. وقتی در سال 2006 در آلمان بودیم، کاملاً احساس می‌کردیم در خانه بازی می‌کنیم. در این یورو نیز همین‌طور خواهد بود.»

2042764

کمپ کازا آتزوری فراتر از یک زمین تمرینی خواهد بود، زیرا رویدادهایی برای هواداران نیز در نظر گرفته شده است و گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، آن را «پلی بین ایتالیایی‌هایی که اینجا هستند و آن‌هایی که در ایتالیا از تیم ملی حمایت می‌کنند» توصیف کرد. گراوینا اضافه کرد: «ارتباطی بین همه ایتالیایی‌ها وجود دارد، مهم نیست کجا زندگی کنند.»

این رویدادها شامل کنسرت، کارگاه‌های آموزشی و نمایش یادگاری‌های آتزوری خواهد بود.

دیدگاه‌ها