کد خبر : 2048040 | 23 خرداد 1403 ساعت 04:01 | 40.3K بازدید | 16 دیدگاه

بیماری عصبی داشتم و سه سال با درد شدید بازی کردم

حرف‌های عبرت‌آموز ستاره ناگهانی لیگ: ساده‌لوحی کردم

محمد بلبلی از شرایط سختی که در سال‌های گذشته پشت سر گذاشت و شرایط تیمی چادرملو صحبت کرد.

حرف‌های عبرت‌آموز ستاره ناگهانی لیگ: ساده‌لوحی کردم

به گزارش "ورزش سه"، محمد بلبلی یکی از بازیکنانی بود که با درخشش در سپیدرود رشت خیلی زود پله‌های ترقی را طی کرد و به پیراهن استقلال تهران رسید اما حضور او در سطح اول فوتبال ایران تداوم نداشت و نتوانست روند رو به رشدی که داشت را ادامه دهد، او در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" از شرایط سختی که در سال‌های گذشته پشت سر گذاشت صحبت کرد و بیماری عصبی که تحت تاثیر محرومیت برایش ایجاد شده بود را یکی از دلایل افت خود دانست.

او در این فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار چادرملو بود و توانست با این تیم به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند و انگیزه‌های زیادی دارد تا با پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خود بازهم حضور در لیگ برتر را تجربه کند و در کنار دیگر بازیکنان چادرملو عملکرد خوبی در لیگ بیست و چهار داشته باشند.

محمد بلبلی در ابتدای صحبت‌های خود با تمجید از اعضای تیم فوتبال چادرملو گفت: تشکر می‌کنم از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان چادرملو، کسانی در این تیم کنار هم جمع شده بودند که در فوتبال ناملایمتی دیده بودند و به حق خود در فوتبال نرسیده بودند، بچه‌های ما سینه‌ سوخته‌های فوتبال بودند که یک جایی به آنها ظلم شده بود اما امسال به لطف مدیریت و سعید اخباری شرایطی فراهم شد که بتوانیم کار کنیم، در این تیم رفاقت حرف اول را می‌زد.

او ادامه داد: در کنار کیفیت فنی که بازیکنان ما داشتند، این بچه‌ها یکی از بامعرفت‌ترین بازیکنانی بودند که در کنار آنها حضور داشتند، جو صمیمانه و دلسوزانه‌ای که در تیم وجود داشت یکی از دلایل اصلی صعود ما به لیگ برتر بود، بچه‌های تیم ما آنقدر بامعرفت هستند که امیدوارم هرچه سریع‌تر مصدومیتم تمام شود تا بتوانم در لیگ برتر کنار آنها باشم و لطف آنها را جبران کنم.

بلبلی درباره شرایط مصدومیتی که برایش ایجاد شد گفت: فردا قرار است که بررسی‌های بیشتر انجام شود اما فکر می‌کنم حدود چهار ماه از میادین دور باشم، اما تمام تلاشم را می‌کنم تا روند درمان سریع‌تر انجام شود و بتوانم به تیم بازگردم.

بلبلی در ادامه صحبت‌هایش درباره محرومیتی که در دوران حضور استقلال ایجاد شد گفت: سن و سال زیادی نداشتم خیلی ساده‌لوحانه رفتار کردم، با خیلی چیزها آشنا نبودم و مبتدی رفتار کردم، تصمیم اشتباه گاهی شرایطی رقم می‌زند که 10 سال بازیکن را عقب می‌‌اندازد، یکی از مسئولان باشگاه استقلال جان دخترش را قسم خورد که من محروم نمی‌شوم اما این اتفاق افتاد و شرایط سختی برایم پیش آمد.

او در واکنش به سوال خبرنگار "ورزش سه" که آیا می‌خواهی درباره جزئیات این اتفاق صحبت کنید گفت: نمی‌خواهم وارد گذشته شوم، قبلا روی اشتباهات و تصمیم‌گیری‌هایی که داشتم مشکلاتی برایم ایجاد شد اما در حال حاضر فقط می‌خواهم رو به جلو باشم، در آن زمان حس اعتماد که با کسی مشورت کنم را نداشتم و تجربه کافی هم نداشتم و دچار دوگانگی تصمیم‌گیری می‌شدم، الان تمام اتفاقات جبران در حال جبران شدن است و شرایط خوبی دارم.

بلبلی درباره جدایی از نفت و پیوستن به تراکتور گفت و شکایت باشگاه مسجد‌سلیمان گفت: قرارداد من به شکلی بود که اگر تا نیم فصل 50درصد دستمزد من پرداخت نشود می‌توانم فسخ کنم و تا نیم فصل فقط 20درصد به من پرداخت شده بود و من پیشنهاد خوبی از تراکتور داشتم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بلبلی در واکنش به اینکه چطور شد که در لیگ یک حضور پیدا کردی گفت: شرایط خیلی سخت دشواری داشتم، بعد از محرومیتی که برایم ایجاد شد، کرونا آمد و چند ماه هم به این دلیل از فوتبال دور بودم و بعد از آن هم 2 ماه مصدوم بودم، بعد از این دوران خیلی سخت دچار افسردگی شدم، تحت تاثیر این اتفاق باعث ایجاد کولیت عصبی یا سندروم روده شدم و شرایط سختی را پشت سر می‌گذاشتم.

او با توضیح بیشتر نسبت به بیماری که برایش ایجاد شد گفت: این بیماری باعث شده بود که با درد فوتبال بازی کنم، در نواحی کمر و زیر شکمم احساس درد شدیدی داشتم و این اتفاق برای یک فوتبالیست فاجعه‌بار است و او را از کار می‌اندازد و توان او را می‌گیرد، 3 سال با درد شدید فوتبال بازی می‌کردم و عملکردم تحت تاثیر قرار گرفته بود، در نهایت سال گذشته بعد از پشت سرگذاشتن مدت طولانی با این بیماری پزشک متخصصی توانست این بیماری را تشخیص دهد و در درمان آن کمک کند.

محمد بلبلی در ادامه گفت: تصمیم گرفتم در تیم چادرملو حضور کنم و پی آن را به تنم مالیدم که من 3 سال نتوانستم فوتبال بازی کنم و در لیگ یک به میدان می‌روم، این درد توسط پزشکم درمان شد و این فصل توانستم بدون درد بازی کنم و از لحاظ بدنی توانستم به آمادگی بیشتری برسم و فصل خوبی را پشت سر گذاشتم.

او در انتها افزود: این تیم از لحاظ فنی، اخلاقی و معرفتی درجه یک است و خداراشکر که توانستیم به لیگ برتر بازگردیم، اتفاقی که دیروز برایم رقم خورد و مصدوم شدم خیلی برایم ناراحت کننده است اما برای هم‌تیمی‌هایم خوشحالم که به لیگ صعود کردند، مطمئن هستم که آنها هوای من را خواهند داشت و پشتم را خالی نمی‌کنند و امیدوارم که سریع‌تر درمان شوم و بتوام در کنار آنها حضور پیدا کنم و شرمنده آنها نشوم.

دیدگاه‌ها