کد خبر : 2048035 | 22 خرداد 1403 ساعت 21:51 | 22.2K بازدید | 23 دیدگاه

تن‌هاخ عصبانی از یونایتد: تکلیفم را روشن کنید!

اریک تن‌هاخ از تعلل منچستر یونایتد و مشخص نکردن آینده او در باشگاه عصبانی است.

تن‌هاخ عصبانی از یونایتد: تکلیفم را روشن کنید!

به گزارش "ورزش سه"، سر جیم راتکلیف در اواخر فصل ۲۴-۲۰۲۳ ترجیح داد که آینده اریک تن‌هاخ را علی‌رغم قهرمانی در جام حذفی انگلیس، بررسی و در صورت پیدا شدن گزینه جانشینی مناسب، این مربی هلندی را اخراج کنند.

در همین حین شایعات اخراج تن‌هاخ هم بالا گرفت و وضعیت به شکلی بود که اکثر رسانه‌ها و هواداران، این مربی را اخراج‌ شده می‌دانستند اما تاکنون خبری از سمت باشگاه منتشر نشده است.

این بلاتکلیفی باشگاه یونایتد تن‌هاخ را خشمگین کرده است. نشریه تلگراف ادعا می‌کند که این مربی هلندی به دلیل عدم شفافیت در مورد آینده‌اش در الدترافورد به‌طور فزاینده‌ای ناامید و عصبانی شده است.

2042640

همچنین گفته می‌شود که تن‌هاخ نگران است که اگر تصمیمی به زودی گرفته نشود، باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از رقبای خود عقب خواهد ماند.

این مربی هفته‌های اخیر در انتقاد از باشگاه و سیاست‌های نقل و انتقالاتی آن ساکت نبوده است. او ماه گذشته گفت: «همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. ما مصدومان زیادی داشتیم و برای چنین بازیکنانی در این فصل جانشین نداشتیم. چند خروجی هم خواهیم داشت و باید در نقل و انتقالات فعال باشیم.»

بر اساس اخبار باشگاه با چند مربی از جمله توماس توخل مذاکراتی داشته است اما هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده تن‌هاخ گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها