کد خبر : 2047973 | 22 خرداد 1403 ساعت 17:42 | 79.6K بازدید | 63 دیدگاه

اگر اوسمار تمدید نکند

گزارش رسمی: مشخصات سرمربی بعدی پرسپولیس!

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اولین‌بار در مورد جانشین احتمالی اوسمار صحبت کردند.

گزارش رسمی: مشخصات سرمربی بعدی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت نزدیک به دو هفته از پایان فصل، هنوز تکلیف نیمکت پرسپولیس روشن نشده و در تازه‌ترین اتفاق، اوسمار از مدیران پرسپولیس فرصت گرفته است.

این موضوع باعث شده تا احتمال جدایی او شکل بگیرد و در چنین فضایی طبیعی است که اسامی مختلف برای آینده این تیم مطرح شوند.

پیمان حدادی عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس با تکذیب اسامی می‌گوید: در همین خصوص تمام گمانه‌زنی و شایعات در مورد انواع و اقسام سرمربیان شایعه است و ما تکذیب می‌کنیم. طبق مصوبه هیئت‌مدیره تنها گزینه ما آقای اوسمار است و برای همسر ایشان هم آرزوی سلامتی داریم.

او در مورد ایرانی یا خارجی بودن جانشین اوسمار اظهار داشت: ما چون اصلا در مورد مربی بعدی فکر نکردیم نمی‌توانم بگویم داخلی است یا خارجی. ما باید تا آخر هفته منتظر بمانیم و اگر نتوانستند با ما ادامه بدهند، ما هفته آینده بر اساس استراتژی باشگاه تصمیم خواهیم گرفت.

اما شاید جالب‌ترین قسمت جایی بود که او مشخصات سرمربی بعدی را گفت: ما هدفمان در فصل آینده حضور موفق در آسیاست و برای حضور موفق در آسیا نیاز است مربی‌ای که به پرسپولیس کمک کند، استخدام کنیم. البته این مربی حتما نباید نامی باشد و حتی خیلی از مربیان نامی نتوانستند به تیم کمک کنند.

این موضوع از یک‌سو بودجه محدود پرسپولیس را نشان ‌می‌دهد و از سوی دیگر نشان دهنده سیاست این باشگاه در مواجهه با نام سرمربیان است که به نظر آنها توجهی به شهرت او نخواهند داشت.

دیدگاه‌ها