کد خبر : 2047966 | 22 خرداد 1403 ساعت 17:00 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم با کمترین گل خورده راهی دور بعد شویم

بنتو: مانند العین و الوصل از تیم ملی حمایت کنید

پائولو بنتو می‌گوید که هدف او از دیدار با بحرین، بهبود عملکرد تیم ملی امارات است.

بنتو: مانند العین و الوصل از تیم ملی حمایت کنید

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امارات، تأکید کرد پس از اینکه امارات جواز حضور در جام ملت‌های آسیا 2027 و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 را کسب کرده است، دیدار امروز مقابل بحرین فرصتی برای توسعه و بهبود بیشتر است.

تیم ملی فوتبال امارات که در صدر جدول گروه هشتم قرار دارد، امروز میزبان تیم ملی بحرین خواهد بود. این دیدار در چارچوب هفته پایانی دور گروهی از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود.

پائولو بنتو در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «ما به جام ملت‌های آسیا و مرحله سوم مقدماتی جام جهانی صعود کرده‌ایم، اما هدف ما بهبود عملکرد تیم است. ما از معدود تیم‌هایی هستیم که می‌توانیم این مرحله را بدون شکست و بدون دریافت گل‌های بیشتر به پایان برسانیم.»

او افزود: «ما در بازی رفت مقابل تیم بحرین با مشکل مواجه شدیم و می‌دانیم که آنها تیم خوبی هستند، بنابراین تمام تلاش خود را برای پیروزی و کسب تمام امتیازات خواهیم کرد.»

پائولو بنتو همچنین بیان کرد که مهارت و آمادگی بازیکنان در تعیین ترکیب اصلی تیم، صرف نظر از سن آنها، نقش اساسی دارد.

2003439

بنتو در خصوص آمادگی برای مرحله سوم مقدماتی جام جهانی و تأثیر قهرمانی العین در لیگ قهرمانان آسیا و الوصل در لیگ ادنوک بر تیم ملی نیز گفت: «برنامه مسابقات داخلی تعیین کننده نحوه آماده‌سازی ما خواهد بود و پس از قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی و شناخت تیم‌های حریف، وضعیت را ارزیابی خواهیم کرد.»

او معتقد است که برگزاری اردوهای تابستانی برای بازیکنان تیم ملی مفید نیست و تأکید کرد که تمرکز آنها باید بر روی آماده‌سازی با باشگاه‌هایشان برای فصل جدید باشد و سپس زمان مناسب برای آماده‌سازی با تیم ملی فرا خواهد رسید.

پائولو بنتو امیدوار است که تیم ملی همان حمایتی را که باشگاه‌ها در دوره‌های اخیر داشتند، دریافت کند و تأکید کرد که موفقیت‌های باشگاهی تأثیر مثبتی بر اردوی تیم ملی داشته است.

دیدگاه‌ها