کد خبر : 2047960 | 22 خرداد 1403 ساعت 16:39 | 47.6K بازدید | 112 دیدگاه

مندی تمدید می‌کند؟

وضعیت مبهم بهترین مدافع دنیا در رئال

فرلاند مندی از نظر کارلو آنچلوتی بهترین مدافع چپ دنیاست ولی یک سال مانده به پایان قراردادش، مشخص نیست تمدید خواهد کرد یا خیر.

وضعیت مبهم بهترین مدافع دنیا در رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، فرلاند مندی شاید یکی از معدود بازیکنانی باشد، اگر نگوییم تنها بازیکن در سال‌های اخیر، که قرارداد شش فصلی خود را بدون تمدید یا هرگونه بهبود از نظر دستمزد سپری کرده است. 

مندی تا به امروز، هرگز وارد مذاکرات تمدید باشگاه نشده، اگرچه دو فصل پیش تماس‌هایی برای بهبود قرارداد وجود داشت که به نتیجه نرسید. مدیران رئال می‌خواستند به دلیل مصدومیت‌های این بازیکن فرانسوی، او را بفروشند اما مندی به موقع برگشت و فصل گذشته بی‌‍نظیر کار کرد. او به ندرت مصدوم شد و سمت چپ رئال را بیمه کرد.

2042507

با این حال مندی هنوز هیچ خبری از وضعیت تمدید قراردادش ندارد. آنچلوتی قبلاً به صراحت گفته است که مندی بهترین مدافع چپ دنیاست و دوست دارد و امیدوار است که باشگاه با او تمدید کند. مندی نیز می‌خواهد در رئال مادرید ادامه دهد و باشگاه نیز علاقه‌ای به فروش او نشان نداده است. بنابراین، طبیعی این است که قبل از شروع فصل راه حلی برای او پیدا شود.

در رئال همه منتظر وضعیت دیویس هستند و اینکه او با بایرن تمدید می‌کند یا خیر. اگر رئال دیویس را بخرد، شرایط برای مندی کمی پیچیده‌تر خواهد شد.

از سوی دیگر، یورو 2024 نیز می‌تواند ویترین خوبی برای بازیکن فرانسوی باشد، هم برای تمدید احتمالی و هم برای افزایش قیمت. مشکل این است که او در فرانسه فیکس نیست چون رقبای بزرگی در تیم ملی دارد. به نظر برای حل و فصل مورد خاص مندی باید تا پایان نقل و انتقالات صبر کرد.

دیدگاه‌ها