کد خبر : 2047949 | 22 خرداد 1403 ساعت 15:30 | 17.4K بازدید | 10 دیدگاه

در بهترین فرمم

پدری: من هیچ ترسی ندارم، برعکس شما رسانه‌ها

پدری اطمینان داد که در بهترین فرم ممکن به یورو 2024 رسیده و ترسی از مصدومیت ندارد.

پدری: من هیچ ترسی ندارم، برعکس شما رسانه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پدری بازگشته است. این را لوئیس دلا فوئنته بعد از دو نمایش خوب ستاره بارسا برابر آندورا و ایرلند شمالی تایید کرد. 

عملکرد خوب او و دو گلی که مقابل ایرلند شمالی زد، نشان می‌دهد که بهترین نسخه پدری در راه است و در بهترین لحظه ممکن نیز از راه می‌رسد. پدری مصدومیت را فراموش کرده و آماده است خط میانی اسپانیا را در یورو 2024 رهبری کند.

2031711

پدری امروز در کمپ تیم ملی اسپانیا در اشتوتگارت در مورد مقایسه این اسپانیا با اسپانیای قهرمانی جهان و یورو گفت: «هر مقایسه‌ای با تیم قهرمان جهان پیچیده است. ما در خیلی موارد شکست می‌خوریم. سبک بازی هر چه باشد، ما باید برنده شویم. لازم نیست همیشه به یک سبک وفادار باشیم و در نهایت ببازیم.»

پدری در مورد وضعیت بدنی خودش و بازی برابر کرواسی گفت: «از نظر بدنی احساس بسیار خوبی دارم و مشتاقانه منتظر بازی مقابل کرواسی هستم. ما می‌دانیم که بازی اول یک تورنمنت مهم است. مهم این است که با قدرت شروع کنیم. ما به زمین می‌رویم تا برنده شویم. احساس می‌کنم می‌توانم کمک خوبی برای تیم باشم. سخت تلاش کرده‌ام تا به جایی که الان هستم برسم. معتقدم در یکی از بهترین فرم‌هایم هستم.»

ترس از مصدومیت؟ «خیر. شما رسانه‌ها بیشتر از من می‌ترسید. من سعی می‎‌کنم بازی کنم و لذت ببرم.»

دیدگاه‌ها