کد خبر : 2047931 | 22 خرداد 1403 ساعت 14:30 | 30.5K بازدید | 28 دیدگاه

تماس عربستانی‌ها با بارسا: این سه ستاره چند!

چند باشگاه عربستانی تماسی با باشگاه بارسلونا گرفته و درباره به خدمت گرفتن ژول کنده، آندریاس کریستنسن و رونالد آرائوخو صحبت کرده‌اند.

تماس عربستانی‌ها با بارسا: این سه ستاره چند!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که شایعات بسیاری درباره اجبار مدیران این باشگاه به فروش ستاره‌های این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد و گمانه زنی‌های زیادی هم درباره اینکه کدام یک از بازیکنان قربانی این وضعیت خواهند شد صورت گرفته است.

یکی از بازیکنانی که عملکرد خوبش در ترکیب بارسا در طول فصل گذشته باعث شده است که چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذبش باشند آرائوخو است اما حالا به نظر می‌رسد که باشگاه‌های عربستانی علاوه بر او به دنبال به خدمت گرفتن چند ستاره دیگر از خط دفاعی بارسا هم هستند.

2042472

روزنامه اسپورت خبر داده است که چند باشگاه عربستانی تماس‌هایی با مدیران بارسا داشته و از آنها درباره احتمال فروش آرائوخو، کریستنسن و کنده سوال کرده‌اند تا نشان دهند که شرایط این سه ستاره را زیر نظر دارند و مایل هستند مذاکرات برای به خدمت گرفتن آنها را آغاز کنند.

این در حالی است که بارسا تمایلی به فروش هیچ یک از آنها در پنجره تابستانی پیش رو ندارد اما در صورتی که پیشنهادی هنگفت و قابل توجه دریافت کند حاضر است نظرش را تغییر دهد و پیشنهاد دریافتی را بررسی کند.

دیدگاه‌ها