کد خبر : 2047902 | 22 خرداد 1403 ساعت 12:32 | 33.1K بازدید | 30 دیدگاه

دوران جدید بارسلونا: شروع زودهنگام فلیک

هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، قرار است از امروز رسما کارش را در این باشگاه آغاز کند.

دوران جدید بارسلونا: شروع زودهنگام فلیک

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا در انتهای فصل گذشته تصمیم گرفتند که به همکاری با ژاوی پایان دهند و فلیک را که مدت‌ها بود علاقه بسیار زیادی به نشستن روی نیمکت این تیم داشت به عنوان سرمربی جدید بارسا برای فصل آینده انتخاب کنند.

این مربی آلمانی چند روز قبل با حضور در شهر بارسلونا قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه به امضا رساند و پس از آن به آلمان برگشت تا مدتی را در کنار خانواده سپری کند اما در حالی که فرصت شروع به کار او با توجه به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواسط ماه جولای بود، تصمیم گرفت که زودتر کارش را آغاز کند.

2042041

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که سرمربی جدید بارسا قرار است امروز اولین روز کاری را در باشگاه بارسلونا آغاز کند و انتظار می‌رود که جلسه مهمی با دکو برای شروع برنامه‌ریزی و بررسی شرایط فهرست بازیکنان این تیم در فصل آینده برگزار کند.

یکی از تصمیمات مهمی که قرار است در این جلسه گرفته شود این است که آیا تاریخی که برای آغاز تمرینات پیش فصل از سوی ژاوی تعیین شده بود به همان منوال بماند یا قرار است تغییری در این برنامه ایجاد شود و تصمیم نهایی در این باره برعهده فلیک خواهد بود.

دیدگاه‌ها