کد خبر : 2047879 | 22 خرداد 1403 ساعت 11:58 | 22K بازدید | 32 دیدگاه

ترزگه:

فرانسه را دوست دارم اما ایتالیا قهرمان می‌شود

مهاجم سابق بیانکونری در مورد انتقادات، مربی جدید و نیازهای نقل و انتقالاتی یوونتوس و رقابت‌های یورو 2024 صحبت کرد.

فرانسه را دوست دارم اما ایتالیا قهرمان می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دیوید ترزگه، اسطوره یوونتوس، در مورد مسائل روز این باشگاه، از جمله انتقادات اخیر، سرمربی جدید یوونتوس تیاگو موتا و نیازهای نقل و انتقالاتی پیش از فصل آینده صحبت کرد.

یوونتوس پس از اخراج ناگهانی ماسیمیلیانو آلگری و آغاز پروژه جدید تحت هدایت تیاگو موتا، در آستانه پنجره نقل و انتقالات تابستانی با وضعیتی نامشخص مواجه است.

یوونتوس در حال آماده شدن برای یک تابستان مهم است و بازیکنانی مانند میکل دی گریگوریو، تون کوپمینرس و ریکاردو کالافیوری را در نظر گرفته است. تمدید قرارداد آدرین رابیوت نیز در دستور کار است.

ترزگه در مورد انتظارات هواداران گفت: "تاریخچه یوونتوس پر از افتخار است و هواداران انتظار تکرار آن را دارند. ما باید پیشرفت کنیم و خیلی کار کنیم. با تمام

تغییراتی که رخ خواهد داد، من معتقدم یوونتوس باید دوباره به قهرمان بودن برگردد.
انتقادات؟ این نظر مطبوعات است. یوونتوس همیشه به برد عادت داشته و به همین دلیل است که انتقادات مطرح می‌شود. ما باید در لیگ و اروپا بهتر عمل کنیم."

2030739

بعداز کنار گذاشتن آلگری، یوونتوس در آستانه به خدمت گرفتن تیاگو موتا است. ترزگه درباره او گفت: "او مربی جوانی است که می‌داند چه کاری باید انجام دهد. باید به او زمان بدهیم. یوونتوس هم می‌خواهد از نظر تاکتیکی و فنی چیزی را تغییر دهد و باید منتظر ماند تا جالب و برای یوونتوس قابل اجرا شود."

ترزگه عدم ثبات را بزرگترین مشکل یوونتوس در فصل قبل می‌داند: "عدم ثبات وجود داشت. لحظاتی بود که نتیجه حاصل نشد و اینتر فاصله قابل توجهی پیدا کرد. یوونتوس باید در بازی‌های مهم برنده شود و آنها این کار را انجام ندادند.

ما به خریدهای هدفمند نیاز داریم که به دنبال رشد قابل توجهی باشند. ما به یک تیم قوی‌تر و مهم‌تر نیاز داریم."

رابیو؟ او بازیکن مهمی برای یوونتوس است. باید به دقت در مورد تمدید قراردادش فکر کند."

ترزگه که در سال 2000 گل قهرمانی فرانسه را در یورو به ثمر رساند، معتقد است ایتالیا می‌تواند از قهرمانی‌اش دفاع کند: "فرانسه تیم مورد علاقه است. ولی به نظر من، ایتالیا قهرمان می‌شود. آنها رشد کرده‌اند و حالا باید برنده شوند."

دیدگاه‌ها