کد خبر : 2047850 | 22 خرداد 1403 ساعت 10:29 | 46.1K بازدید | 31 دیدگاه

انگلیسی‌ها شیک و خوش‌پوش به آلمان رفتند (عکس)

اعضای تیم ملی انگلیس پس از ورود به آلمان در عصر دوشنبه، با لباس‌های رسمی مارکس اند اسپنسر برای یورو 2024 در یک عکس تیمی ژست گرفتند.

انگلیسی‌ها شیک و خوش‌پوش به آلمان رفتند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کل اعضای 26 نفره سه شیرها و ساوث گیت با پوشیدن لباس‌های مارکس اند اسپنسر خود که قیمتی معادل 205 پوند داشت، لبخند بر لب عکس گرفتند. هر ستاره دارای کفش راحتی به قیمت 55 پوند، شلوار 45 پوندی، یک ژاکت 60 پوندی به رنگ مشکی یا سبز ارتشی و یک پیراهن پولو بافتنی نیم زیپ به ارزش 45 پوند بود.

لباس‌های تیم ملی انگلیس بخشی از همکاری گسترده‌ با مارکس اند اسپنسر است که خیاط رسمی تیم‌های مردان و زنان است.

لباس‌های غیررسمی خارج از زمین سه شیر، به دنبال تغییر اخیر در روندها است. به طور سنتی، تیم‌ها در مسابقات لباس رسمی می‌پوشیدند، مانند یورو 2020 که در آن انگلیس با کت و شلوار آبی سرمه‌ای عکس گرفت، اما در جام جهانی 2022 همه چیز راحت‌تر شد.

در قطر، مجموعه مارکس اند اسپنسر آنها شامل ژاکت‌های اسپرت و لباس بافتنی کرم رنگ بود.

عکس تیمی پس از ورود ساوت‌گیت و تیمش به آلمان و پیش از بازی افتتاحیه آنها مقابل صربستان در روز یکشنبه منتشر شد.

2042384

این گروه 26 نفره در بعد از ظهر دوشنبه قبل از فرود آمدن در فرودگاه ارفورت-وایماردر در حال سوار شدن به هواپیمای خود در فرودگاه بیرمنگام دیده شدند.

پس از آنکه بازیکنان تیم انگلیس با ده‌ها نفر از ساکنان محلی و پلیس با اشتیاق منتظر ورود آنها بودند، دیدار کردند، با اتوبوس رسمی تیم خود به اقامتگاه خود در حومه بلنکن‌هاین، شهری در میان جنگل با جمعیت کمتر از 7000 نفر رفتند.

در خارج از فرودگاه، از زمان خروج تیم از فرودگاه بیرمنگام، صف طولانی از خودروهای پلیس چندین متر دورتر از اتوبوس تیم ملی انگلیس پارک شده بود.

با بیرون آمدن تیم که همگی لباس مشکی به تن داشتند از ساختمان ترمینال و سوار شدن به اتوبوس خود، جمعیت بیش از 200 نفر به نوبت هر بازیکن را تشویق می‌کردند.

سپس اتوبوس، اعضای تیم را به اقامتگاه برد که تیم ملی انگلیس حدود 850 هزار پوند برای آن هزینه کرده است.

در این مکان، بازیکنان سه زمین گلف، یک زمین پَدِل و حتی یک روبات به نام رابی که فقط به زبان آلمانی صحبت می‌کند را خواهند داشت. رباتی که به تیم خدمت کرده و ظروف آنها را جمع آوری می‌کند.

عکس تیمی پس از عرضه لباس رسمی تیم ملی انگلیس برای این تورنمنت در ماه گذشته منتشر شد.

سه شیرها پس از رویارویی با صربستان در روز یکشنبه، در گروه خود با دانمارک و اسلوونی نیز بازی خواهند کرد تا به اولین قهرمانی خود در مسابقات از سال 1966 دست یابند.

دیدگاه‌ها