کد خبر : 2047826 | 22 خرداد 1403 ساعت 08:42 | 14.1K بازدید | 8 دیدگاه

سیستم جدید تیاگو موتا، ناجی احتمالی ستاره ناراضی

تیموتی وه‌آ در اولین فصل حضور خود در یوونتوس نتوانست عملکرد درخشانی داشته باشد، اما با آمدن سرمربی جدید، تیاگو موتا، می‌تواند فرصتی برای احیا پیدا کند.

سیستم جدید تیاگو موتا، ناجی احتمالی ستاره ناراضی

به گزارش "ورزش سه"، این وینگر آمریکایی 24 ساله سال گذشته با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو از لیل به بانوی پیر پیوست تا بعد از چهار فصل موفق با لیل، خود را در یک باشگاه بزرگ ثابت کند. وه‌آ در اولین فصل حضور خود در یوونتوس با مشکلاتی مواجه شد، او در 35 بازی تنها 1380 دقیقه بازی کرد و تنها یک گل زد و دو پاس گل داد. او در سیستم دفاعی ماسیمیلیانو آلگری جایگاه مناسبی پیدا نکرد و در شرایط سختی قرار گرفت.
روزنامه توتواسپورت ایتالیا به این موضوع اشاره می کند که وه‌آ چگونه می‌تواند با آمدن تیاگو موتا که طرفدار سیستم هجومی 3-3-4 است، در یوونتوس متحول شود. این سیستم می‌تواند برای وینگر آمریکایی مناسب باشد.

2042347

سرمربی ایتالیایی-برزیلی دوست دارد بازیکنان کناری او در زمین بالا بازی کنند و در پرس از جلو خط اول را رهبری کنند، که این نیازمند بازیکنانی با استقامت و جایگیری خوب است، دو ویژگی که این بازیکن 24 ساله در اختیار دارد.

وه‌آ مشتاق است تا بعد از یک سال اول سخت، خود را در یوونتوس ثابت کند و آمدن تیاگو موتا می تواند فرصتی عالی برای او برای درخشیدن در تورین باشد.

دیدگاه‌ها