کد خبر : 2047818 | 22 خرداد 1403 ساعت 01:14 | 24.6K بازدید | 30 دیدگاه

عصبانیت کومان: مصدومیت دی‌یونگ تقصیر بارسا بود!

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، بابت مصدومیت فرانکی دی‌یونگ، به بارسلونا حمله کرد.

عصبانیت کومان: مصدومیت دی‌یونگ تقصیر بارسا بود!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش اعلام شد که فرانکی دی‌یونگ به دلیل مصدومیت شانس حضور در یورو ۲۰۲۴ را از دست داده و برای ادامه روند درمانش به بارسلونا برگشته است.

هلندی‌ها امید زیادی داشتند این بازیکن را در ترکیب تیم‌شان در یورو ببینند و در روزهای گذشته خود را برای شرایطی آماده کرده بودند که او فقط بازی اول تیم در یورو را از دست بدهد و حتی رونالد کومان نیز خبر داد که او می‌تواند در دو بازی گروهی و دور حذفی به میدان برود.

با این حال این اتفاق رخ نداد و مشکل ستاره بارسلونا بسیار بدتر از چیزی بود که تصور می‌شد. اتفاقی که باعث ناراحتی شدید کومان شد. او در کنفرانسش پس از پیروزی ۴-۰ در دیدار دوستانه مقابل ایسلند، ابتدا از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت: «امشب نشان دادیم که آماده یورو هستیم. هم از جنبه فنی و هم روانی عالی بودیم و مطمئن شدم که می‌توانیم در یورو هم به خوبی ظاهر شویم. برای موفقیت در آلمان باید بهتر از این هم کار کنیم.»

2042337

در ادامه از او در مورد مصدومیت دی‌یونگ و غیبت او در یورو پرسیده شد و او پاسخ داد: «فکر می‌کردیم دی‌یونگ زودتر به تیم اضافه شود اما او حداقل سه هفته در دسترس نخواهد بود. او قبلا در تیم باشگاهی‌اش سابقه این مصدومیت را دارد، در آن زمان بارسلونا کمی بر روی او ریسک کرده بود و حالا تیم ملی هلند باید بهای آن را بپردازد.»

دیدگاه‌ها