کد خبر : 2047809 | 22 خرداد 1403 ساعت 06:13 | 12.2K بازدید | 10 دیدگاه

چادرملو اردکان حریف سختی برای همه خواهد بود

اخباری: سایه دوست و دشمن مستدام!

سعید اخباری از سختی‌های صعود چادرملو اردکان به لیگ برتر گفت.

اخباری: سایه دوست و دشمن مستدام!

به گزارش ورزش سه، سعید اخباری سرمربی چادرملو اردکان پس از صعود این تیم به لیگ برتر در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: قبل از هر چیز به مردم نجیب‌زاده و شریف‌زاده استان یزد در سراسر این استان تبریک می‌گویم. این صعود کمترین حقشان بود و خدا را شاکرم که من و تیمم و مدیریت قسمتی از این شادی بودیم. واقعا این هفته‌های آخر ما را خیلی کمک کردند و اگر این هوادار در تمامی هفته‌های لیگ پر می‌شد، ما زودتر صعود کرده بودیم.

او ادامه داد: علی رغم همه ناملایماتی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات دیدیم، عزممان جزم بود. این استان باید یک نماینده در لیگ می‌داشت و خدا را شکر ورق این داستان به نام تیم ما خورد. اعضای هیأت مدیره ما را کمک کردند و از آقای عطایی تشکر می‌کنم. از همه بازیکنان ممنون هستم که جانفشانی کردند و غیرت داشتند. از کادرم ممنون هستم که از من در بسیاری از صحنه‌ها دلسوزتر بودند. امیدوار هستم بتوانیم با تمهیدات زیرساختی، برای این مردم یک نماینده شریف باشیم.

2042047

اخباری در توضیح حرفه‌ای شدن این استان تاکید کرد: کاش به تفاوت تیم‌های ریشه‌داری که رقیب ما بودند و تیم ما که سال دومی است یک نگاه کنید تا ببینید چند صد میلیارد حاضر بودند تا جای ما باشند. ما این سهمیه را به دست آوردیم و حفظ این سهمیه به مراتب سخت‌تر است. ما نه استادیوم مناسبی داریم و نه زمین بازی مناسب داریم.

وی افزود: از آقای دکتر فاطمی استاندار یزد بابت همتشان تشکر می‌کنم. شهریور ماه بازی‌های لیگ شروع می‌شود و در این مدت باید این وضعیت تغییر کند تا مردم شاد شوند. از آقای شریف و تقی زاده بانیان تاسیس این تیم تشکر می‌کنم و به یک سرمربی جوان اعتماد کردند که رزومه صعود نداشت. ۱۰ سال در لیگ برتر دستیار بودم و از همه مربیان، از آغاز، رسول کربکندی و بقیه که به من کمک کردند تشکر می‌کنم. دوست، انرژی است و دشمن، انگیزه، سایه هر کدام مستدام!

وی افزود: من این سهمیه را با زحمت زیادی به دست آوردم. ابتدا باید از نظر سخت افزاری شرایط مناسب باشد و یک چیزها از دست مدیریت واقعا خارج است. ان‌شاءالله ماجراجویی را آغاز کنیم و تیم‌های لیگ برتری بدانند چادرملو حریف سختی برایشان خواهد بود.

دیدگاه‌ها