کد خبر : 2047798 | 22 خرداد 1403 ساعت 05:25 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

یک آرژانتینی در گروه مرگ یورو!

پابلو زابالتا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین، یکی از اعضای تیم ملی آلبانی در گروه مرگ یورو ۲۰۲۴ است.

یک آرژانتینی در گروه مرگ یورو!

به گزارش "ورزش سه"، پیچ و خم‌های زندگی پابلو زابالتا را به سمت تیم ملی آلبانی کشانده او در مسابقات یورو ۲۰۲۴ دستیار سیلوینیو برزیلی است.

آنها در این تورنمنت در گروه مرگ حضور دارند و همه هواداران منتظر هستند ببینند که نقش این تیم در مسابقات یورو چه خواهد بود. یک قهرمان و شگفتی‌ساز یا بازنده مطلق.

آلبانی در گروه B با کرواسی، ایتالیا و اسپانیا هم‌گروه است و زابالتا و دیگر اعضای کادر فنی، کار سختی برای سه بازی‌شان در یورو دارند. این مسابقات برای آنها با بازی روز شنبه مقابل آتزوری آغاز می‌شود و سپس چهارشنبه ۱۹ ژوئن به مصاف نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ می‌روند. آنها همچنین در بازی آخر روز دوشنبه ۲۴ ژوئن مقابل لاروخا قرار می‌گیرند.

2042301

زابالتا چگونه به آلبانی رسید؟ او از زمان حضورش در منچستر سیتی با سیلوینیو رابطه خوبی داشت و مربی برزیلی برای تکمیل کادرش در آلبانی به او اعتماد کرد.

زابالتا در مصاحبه‌ای در مورد حضورش در آلبانی گفت: «باید بگویم که تجربه‌ای باورنکردنی است. ما با سیلوینیو در ژانویه برای بار به اینجا آمدیم. صادقانه بگویم، از هر نظر تجربه خوبی بوده است. ما لحظات خوبی را اینجا گذرانده‌ایم.»

دیدگاه‌ها