کد خبر : 2047791 | 22 خرداد 1403 ساعت 04:22 | 18.4K بازدید | 13 دیدگاه

ربات آلمانی، پیشخدمت تیم انگلیس در یورو

یک ربات وظیفه پذیرایی از اعضای تیم ملی انگلیس در مدت زمان حضورشان در آلمان را برعهده دارد.

ربات آلمانی، پیشخدمت تیم انگلیس در یورو

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس، نایب قهرمان یورو ۲۰۲۰، خود را آماده می‌کند تا در مسابقات یورو ۲۰۲۴ در آلمان، بتواند عنوان قهرمانی را نصیب خود کند. آنها در گروه سوم با تیم‌های صربستان، دانمارک و اسلوونی هم‌گروه هستند.

بر اساس گزارش‌ها، رباتی به نام «کهربات» در مدت زمان حضور سه‌شیرها در آلمان، وظیفه پذیرایی از آنها را برعهده دارد. او تحویل غذا، جمع کردن میز و کارهای جزئی را انجام می‌دهد.

پیش از این، این ربات رابی نام داشت اما اخیراً به کهربات تغییر نام یافته که در زبان آلمانی به معنی «نظافتچی» است. طبق گفته منابع، دلیل تغییر نام ربات، تغییرات ظاهری او و عوض شدن وظایفش بوده است.

2042295

این تغییرات زمانی رخ داد که تیم ملی آلمان زمانی در این هتل اقامت داشت و اعضای این تیم تصمیم گرفتند نام و ظاهری جدید به او بدهند.

این منابع همچنین خاطرنشان کردند که مطمئن نیستند تیم ملی انگلیس بخواهد ظاهر و نام ربات را تغییر بدهد و برای مثال از نام انگلیسی «بابی» استفاده کند یا خیر.

با این حال طبق گفته منبع دیگری در تیم ملی انگلیس، خبری از تغییر نخواهد بود. این منبع در گفت‌وگو با سان گفته: «ما مشتاقانه منتظر ملاقات با دوست ربات جدید خود هستیم. ما هیچ برنامه‌ای برای تغییر نام او نداریم، اما در صورت تغییر به شما اطلاع خواهیم داد!»

دیدگاه‌ها