کد خبر : 2047779 | 21 خرداد 1403 ساعت 22:54 | 21.7K بازدید | 21 دیدگاه

اخباری با لبخند وارد لیگ برتر شد (عکس)

سرمربی جوان چادرملو اردکان توانست تیمش را در دومین سال فعالیت به لیگ برتر برساند.

اخباری با لبخند وارد لیگ برتر شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که سال گذشته در نخستین دوره فعالیت خود با سرمربیگری سعید اخباری عملکرد موفقی داشت و توانست رتبه هفتم جدول لیگ دسته اول را به دست بیاورد، در این فصل خیلی زود در قامت یک مدعی ظاهر شد و با عملکردی فراتر از انتظار توانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند.

سعید اخباری که تجربه هدایت ماشین‌سازی و سایپا را در کارنامه داشته و در تلاش بود همراه با چادرملو اردکان دوباره به لیگ برتر برگردد، امشب پیروزی بزرگ همراه با تیمش مقابل دریا بابل به دست آورد تا دوباره به سطح اول فوتبال ایران برسد و شب تاریخی برای مردم یزد و باشگاه چادرملو اردکان رقم بزند.

چادرملو اردکان در دیداری که حریفش جنگنده ظاهر شده و برای نیفتادن می‌جنگید، توانست برد مهمی را با زدن یک گل تاکتیکی به دست بیاورد تا اخباری و تیمش به لیگ برتر برسند و به دو دهه ناکامی فوتبال یزد برای حضور در سطح اول فوتبال ایران پایان بدهند.

اخباری قبل از مسابقه با لبخند و روحیه بالایی به سمت داوود سیدعباسی رفت و به او خوشامد گفت و پس از 90 دقیقه پر استرس در کنار زمین و هدایت شاگردانش، در پایان هم دوباره همین لبخند را روی لب داشت و کار بزرگی همراه با تیمش انجام داد.

2042268

دیدگاه‌ها