کد خبر : 2047770 | 21 خرداد 1403 ساعت 22:40 | 68.3K بازدید | 87 دیدگاه

شیرازی‌ها در حد قهرمان امتیاز گرفتند؛

حسرت بزرگ فجر در بلیت لیگ برتر

شاگردان مهدی رجب‌زاده به دلیل احتساب بازی رودررو مقابل چادرملو اردکان نتوانستند به لیگ برتر برسند.

حسرت بزرگ فجر در بلیت لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی امید زیادی داشت پس از دو سال دوری از لیگ برتر، دوباره به سطح اول فوتبال ایران برگردد و شیرازی‌ها را خوشحال کند، اما آنها با وجود رقابت نزدیک با چادرملو اردکان، در نهایت نتوانستند از لیگ دسته اول بالا بروند و برتری مقابل پارس جنوبی جم نیز برای صعودشان کافی نبود.

فجر سپاسی شیراز در حالی از ساعت 20 امشب در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی رفت که علاوه بر کسب پیروزی در این بازی، نیاز به عدم برتری چادرملو اردکان در دیدار همزمان برابر تیم دریا بابل داشت، ولی شاگردان سعید اخباری توانستند به برد یک گله در یزد برسند تا کسب پیروزی برای شیرازی‌ها بی‌فایده باشد.

2021517

تیم فوتبال فجر سپاسی پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی امشب مقابل پارس جنوبی جم، در دقیقه 50 روی پاس در عمق حامد بحیرایی و شوت زمینی مهدی شریفی در موقعیت تک به تک توانست به گل اول بازی برسد و پیش بیفتد.

تلاش شاگردان رجب‌زاده برای زدن گل دوم هم دقیقه 85 نتیجه داد و آنها روی ارسال زمینی مهدی شریفی از سمت راست زمین و ضربه تمام کننده داوود رجبی به هدف خود رسیدند، اما این برد برای صعودشان کفایت نمی‌کرد.

فجر سپاسی شیراز در دیدار خارج از خانه امشب در هفته پایانی لیگ دسته اول موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پارس جنوبی جم شد و توانست مثل چادرملو اردکان 73 امتیاز بگیرد، اما با وجود تفاضل گل بهتر، به دلیل احتساب بازی رودررو و شکست در هر دو مسابقه رفت و برگشت برابر شاگردان اخباری، از رسیدن به لیگ برتر باز ماند.

تیم فوتبال فجر سپاسی در شرایطی 73 امتیاز به دست آورد و نتوانست لیگ برتری شود که طی تمام سالیان گذشته کسب این مقدار امتیاز برای رسیدن به قهرمانی کافی بود، اما امسال شاگردان رجب‌زاده نتوانستند به سطح اول فوتبال ایران برسند.

دیدگاه‌ها