کد خبر : 2047749 | 21 خرداد 1403 ساعت 21:28 | 27.8K بازدید | 24 دیدگاه

شاگرد برانکو و فرهاد، پیرمرد تراکتور و آچار فرانسه چپ پا

پنج چهره اصلی خیبر در مسیر صعود به لیگ برتر

خیبر خرم آباد اگر چه برای صعود نیاز به یک تیم فوق آماده داشت، اما از عملکرد درخشان 5 بازیکن این تیم نمی‌توان گذشت.

پنج چهره اصلی خیبر در مسیر صعود به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد در نهایت به سال‌ها طلسم پایان داد و این بار به عنوان قهرمان لیگ یک قرار است به لیگ برتر برسد. شاگردان رضا مهاجری عملکرد بی عیب و نقصی در این لیگ داشتند؛ آنها از 33 بازی، 76 امتیاز کسب کردند و در این مسیر، 25 برد، 1 تساوی و 7 شکست داشتند. سبزپوشان با تیم دوم جدول 6 امتیاز اختلاف دارند و در بسیاری از پارامترهای آماری در وضعیت خارق العاده‌ای هستند. خیبر در 17 بازی خانگی، 17 برد به دست آورده که این عدد در تاریخ بی‌سابقه بوده است. بازیکنان این تیم در وضعیت بسیار خاصی هستند و حالا می‌توانند در جدال با شهر راز شیراز جشن قهرمانی برگزار کنند ولی از آن مهمتر، بررسی 5 ستاره این تیم خواهد بود که در این مسیر نقشی پررنگ ایفا کردند تا خیبر لیگ برتری شود.

کوروش ملکی، 33 ساله، دروازه‌‎بان
او پیش از این با تیم‌های دیگری هم مزه صعود را چشیده، اما این بار او در چارچوب فلزی خیبر درخشان ظاهر شد. او این فصل قرار بود با شمس آذر در لیگ برتر حضور داشته باشد و حتی یک بازی هم انجام داد اما با حضور در خیبر، 31 بازی برای این تیم انجام داد که در مجموع آن 24 گل خورده و 14 کلین شیت ثبت شد.

2042208

حمیدرضا طاهرخانی، 25 ساله، هافبک تهاجمی
شاگرد قدیمی برانکو، بدون شک ستاره اصلی این فصل لیگ یک بود. طاهرخانی پس از اینکه از پرسپولیس جدا شد، نتوانست شرایط خوبی داشته باشد و حتی یک مقطع به تیمی ناشناس در اسپانیا پیوست، اما در زمستان 1401، به خیبر پیوست. این انتقال سرفصل جدیدی از دوران حرفه‌ای طاهرخانی را رقم زد. او با 12 گل دومین گلزن برتر لیگ است و با 7 پاس گل، نشان داده که در هر زمینه‌ای مهارت دارد. او بیش از هر بازیکن دیگری در گل زدن تیمش اثرگذار بوده و به نظر می‌رسد شماره 7 خیبر برای رقابت با تیم‌های لیگ برتری بسیار آماده است.

2019889

مهدی کیانی، 37 ساله، هافبک دفاعی
باتجربه، کاپیتان و چهره خاص خیبر در مرکز زمین که با خبرگی تمام، رهبر درون زمین خیبر خرم آباد بود. کیانی در این سن و سال، 32 بازی انجام داد و 2280 دقیقه بازی کرده است؛ هافبک سابق تراکتور و سپاهان در صورتی که بخواهد دوباره در لیگ برتر بازی کند، مسن ترین بازیکن لیگ بیست و چهارم می‌شود و این یک اتفاق خاص برای کیانی خواهد بود.

2010071

سینا خادم‌پور، 27 ساله، هافبک دفاعی
او در برنامه‌های تاکتیکی مهاجری در خط دفاع هم حضور پیدا می‌کرد و در کنار مهدی کیانی، به این تیم کمک می‌کرد تا در مرکز زمین آرامش قابل توجهی داشته باشد. خادم‌پور که از آخرین محصولات نفت تهران است و در دوران حضور فرهاد مجیدی و آندره استراماچونی از بازیکنان استقلال بود، نشان داد که هافبک توانمند و کارآمدی برای تیم مهاجری است.

2042209

علیرضا دغاغله، 27 ساله، از دفاع تا وینگر چپ!
محصول آکادمی استقلال خوزستان و بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان و ملوان که به گواه آمارش، همراه با حمیدرضا طاهرخانی، برترین زوج لیگ یک بودند. دغاغله برترین پاسور لیگ یک است و آمار 3 گل و 8 پاس گل نشان می‌دهد که دغاغله با توجه به اینکه در این فصل با نظر مهاجری، در پست‌های زیادی بازی کرده، از چهره‌های اصلی این تیم محسوب می‌شود.

2042213

دیدگاه‌ها