کد خبر : 2047662 | 21 خرداد 1403 ساعت 13:04 | 30.9K بازدید | 13 دیدگاه

مسی پیراهنش را به جواهر اکوادور هدیه کرد (عکس)

لیونل مسی پس از بازی برابر تیم ملی اکوادور پیراهنش را به کندری پائز هدیه کرد که ستاره درخشان این تیم به حساب می‌آید.

مسی پیراهنش را به جواهر اکوادور هدیه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمام توجه‌ها در بازی دوستانه شب گذشته تیم ملی آرژانتین برابر تیم ملی اکوادور که با نتیجه ۰-۱ به سود شاگردان لیونل اسکالونی به پایان رسید روی لیونل مسی بود، در حالی که او فرصت زیادی برای حضور در بازی نداشت و به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

یکی از تصاویری که بلافاصله پس از پایان این بازی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد مربوط به تعویض پیراهن این ستاره آرژانتینی با یکی از بازیکنان تیم ملی اکوادور بود. این بازیکن در واقع جواهر تیم ملی اکوادور به نام کندری پائز بود که مهاجمی با استعداد است و به تازگی ۱۷ ساله شده است.

پائز پیراهن شماره ۱۰ اکوادور را به تن دارد و در این بازی ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت پس از سوت پایان بازی به سمت مسی رفت و پیراهنش را با او عوض کرد. او سپس از این بازیکن تشکر کرد و چیزی در گوش او گفت.

2042059

این ستاره درخشان اکوادور پیش از این مقصدش را در فوتبال اروپا انتخاب کرده است. باشگاه چلسی یک سال قبل قراردادی را با او به امضا رساند که می‌تواند تا ۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا کند. باشگاه چلسی برای استفاده از او باید تا زمانی که این بازیکن ۱۸ ساله شود یعنی تا ماه می ۲۰۲۵ صبر کند و پس از آن می‌تواند در لیگ برتر انگلیس حضور پیدا کند.

پائز در تاریخ چهارم می ۲۰۰۷ به دنیا آمد و بازیکنی با استعدداد، قدرتمند، دریبل زن، خلاق و پر تلاش است. او اولین بار در سال ۲۰۲۳ در ترکیب ایندپندینته دل واله به میدان رفت و از آن زمان به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شده است.

این بازیکن سال گذشته عملکرد درخشانی در رقابت‌های زیر ۱۷ سال آمریکای جنوبی داشت و سپس در جام جهانی زیر ۲۰ سال هم برای تیمش به میدان رفت، در حالی که تازه ۱۶ ساله شده بود. او چند ماه بعد به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و حالا خیلی زود خودش را در این تیم هم به اثبات رسانده است.

او در دیدار برابر بولیوی موفق به گلزنی شد و به جوان‌ترین بازیکنی تبدیل شد که در مسابقات انتخابی آمریکای جنوبی در سن ۱۶ سال و ۱۶۱ روزگی گل زده است. او در بازی قبلی هم به جوان‌ترین بازیکن در تاریخ آمریکای جنوبی تبدیل شد که در مسابقات انتخابی جام جهانی پاس گل ارسال کرده است. 

دیدگاه‌ها