کد خبر : 2047656 | 21 خرداد 1403 ساعت 12:30 | 23.5K بازدید | 29 دیدگاه

شب پرماجرای مسی: مزاحمی که به لئو نرسید

لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین شب پر ماجرایی را در دیدار برابر اکوادور سپری کرد.

شب پرماجرای مسی: مزاحمی که به لئو نرسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا است شب گذشته در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی اکوادور قرار گرفت و این بازی در حال برگزار شد که مسی در ترکیب اصلی قرار نداشت و روی نیمکت نشسته بود.

در حالی که ۱۰ دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود، ورزشگاه سولجر فیلد در شیکاگو منفجر شد چون لیونل اسکالونی تصمیم گرفته بود که آنخل دی ماریا را بیرون بکشد و مسی را به عنوان جانشین او وارد زمین کند و بازوبند کاپیتانی هم بین این دو نفر رد و بدل شد. 

این درست همان لحظه‌ای بود که ۵۱ هزار تماشاگر حاضر در این ورزشگاه از ابتدای بازی منتظرش بودند. اسکارلی تصمیم گرفته بود که پیش از آغاز رقابت‌های کوپا فشار بیش از حدی به این ستاره تیمش وارد نکند اما در نهایت به این نتیجه رسید که بهتر است چند دقیقه‌ای به او بازی بدهد.

2042003

یکی از اولین توپ‌هایی که به این بازیکن رسید می‌توانست تبدیل به گل شود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. پس از دریافت از خولین آلوارز در سمت راست، مسی خیلی سریع به سمت میانه زمین رفت چون انزو فرناندز به تنهایی در آنجا حضور داشت. هرچند دروازه‌بان حریف بسیار حواس جمع بود و پیش‌بینی می‌کرد که او چنین پاسی را ارسال کند. 

در یکی از آخرین لحظات بازی هم نیکو گونزالس با دروازه‌بان حریف تک به تک شد اما او باز هم توپ را مهار کرد. مسی در سمت راست آزاد بود و به این بازیکن اعتراض کرد که چرا توپ را برای او ارسال نکرده است تا نشان دهد که حتی در دیدارهای دوستانه هم به دنبال پیروزی است. 

در اواخر بازی بود که مسی یک ضربه آزاد در منطقه‌ای به دست آورد که برای ضربه زدن به آن با پای چپ چندان جای خوبی نبود اما به هرحال توانست آن را به سمت دروازه شوت کند. با این حال، توپ از روی تیرک دروازه عبور کرد و بازی تمام شد. 

نکته جالب اینجا بود که پس از گلی که دی ماریا روی پاس کریستین رومرو به ثمر رساند، مسی از روی نیمکت و در حالی که به پهنای صورتش می‌خندید مشغول تشویق دوستش شد. همچنین هواداری وارد زمین شد و قصد داشت مسی را در آغوش بگیرد اما نیروهای امنیتی او را در فاصله چند قدم تا لئو متوقف کردند.

دیدگاه‌ها