کد خبر : 2047652 | 21 خرداد 1403 ساعت 12:33 | 34.5K بازدید | 63 دیدگاه

قهرمانی شما تضمین شده نیست

طعنه رئیس لالیگا به رئال با هازارد و گرت بیل!

خاویر تباس معتقد است رئال با حضور کیلیان امباپه و اندریک قرار نیست هفته‌ها زودتر قهرمان لالیگا شود. همانطور که با هازارد و بیل چیزی تضمین نشد.

طعنه رئیس لالیگا به رئال با هازارد و گرت بیل!

به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس لالیگا، دیروز در اختتامیه مسابقات جوانان لالیگا در ویارئال شرکت کرد و در آنجا با تردید در مورد سلطه رئال بر فوتبال اسپانیا حرف زد. 

رئال دوشنبه هفته گذشته رسما انتقال کیلیان امباپه را اعلام کرد تا بعد از فتح لالیگا و لیگ قهرمانان، شادی دیگری را به هوادارانش تزریق کند. بسیاری معتقدند رئال با امباپه از حالا قهرمان لالیگاست و شانس اول فتح لیگ قهرمانان نیز محسوب می‌شود اما خاویر تباس چنین عقیده‌ای ندارد.

2042040

تباس که خودش هوادار رئال است، اظهار داشت: «خیلی چیزها گفته می‌شود، اما رئال باید در زمین خودش را ثابت کند. فوتبال یک ورزش تیمی است. وقتی هازارد آمد نیز تصور می‌شد رئال مادرید بر لالیگا مسلط شود یا با گرت بیل، اما همه چیز آنقدر واضح نیست. به پاری سن ژرمن سه سال پیش با نیمار، مسی و امباپه نگاه کنید که تصور می‌شد آنها قطعا قهرمان اروپا می‌شوند ولی اینطور نشد.»

تباس که همواره معتقد است لالیگا بهتر از لیگ برتر انگلیس است، ادامه داد: «رئال تیمی فوق‌العاده دارد ولی بارسلونا هم با جوانانش مدعی خواهد بود یا تیم‌های دیگری مثل اتلتیکو، خیرونا و بیلبائو. ما لیگی رقابتی داریم که سرنوشتش از قبل مشخص نیست.»

دیدگاه‌ها