کد خبر : 2047622 | 21 خرداد 1403 ساعت 09:47 | 25.2K بازدید | 57 دیدگاه

انتخاب ستاره بارسا: وینی و امباپه بهترین هستند!

ژوائو فلیکس، ستاره بارسلونا، معتقد است که کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور در حال حاضر بهترین بازیکنان دنیا هستند.

انتخاب ستاره بارسا: وینی و امباپه بهترین هستند!

به گزارش "ورزش سه"، بحث درباره انتخاب بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال همیشه در جریان بوده اما بسیاری معتقد هستند که وینیسیوس جونیور با درخششی که در این فصل در ترکیب رئال مادرید داشت و نقش مهمی که در دو قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد این عنوان را در اختیار دارد. 

این در حالی است که عده زیادی هم امباپه را شایسته کسب این لقب می‌دانند، بازیکنی که بالاخره پس از مدت‌ها انتظار توانست به رویای کودکی‌اش دست پیدا کند و قرار است از فصل آینده با پیراهن رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان به میدان برود و امیدوار به درخشش با این تیم است. 

2028637

اما نکته جالب اینجاست که فلیکس هم در گفت‌وگویی که داشته اعتراف کرده است که این دو ستاره تیم رقیب در حال حاضر بهترین بازیکنان دنیا هستند و مشکل یا هراسی از بابت مطرح کردن این موضوع نداشته است. این ستاره پرتغالی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن حال حاضر دنیا چه کسی است گفت: «امباپه و وینیسیوس جونیور.»

انتظار می‌رود که بارسلونا فصل آینده روزهای سختی را با توجه به عملکرد خوب رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات و همچنین حفظ شاکله اصلی این تیم در پیش داشته باشد و باید دید که پاسخ آنها به این اقدامات چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها