کد خبر : 2047621 | 21 خرداد 1403 ساعت 09:34 | 5.4K بازدید | 17 دیدگاه

دشان: تساوی با کانادا زنگ خطر بود

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، معتقد است که تساوی برابر تیم ملی کانادا باید هشداری برای تیمش پیش از یورو باشد.

دشان: تساوی با کانادا زنگ خطر بود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شب گذشته در یک دیدار دوستانه در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی کانادا به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند. 

بسیاری از هواداران فرانسه انتظار داشتند که این تیم بتواند یک بازی پرگل را در پیش داشته باشد و کانادا را شکست دهد تا با روحیه بیشتری راهی رقابت‌های یورو شود اما به نظر می‌رسد که دشان از عملکرد تیمش در این بازی و شرایطی که به وجود آمد چندان هم ناراضی نیست.

سرمربی تیم ملی فرانسه پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این ۱۰ روز فرصت آماده سازی برای ما به صورت کلی به خوبی پیش رفت و این حرفی است که من بر اساس انرژی و روحیه هر روزه تیم می‌زنم. ما توانستیم بازیکنانی که دیر به جمع ما اضافه شدند را به خوبی مدیریت کنیم و مصدومیت دیگر بازیکنان هم برطرف شد.

1979411

بازی امشب امتحان بزرگترین نسبت به بازی چهارشنبه شب بود و همه چیز خوب پیش رفت. این زنگ خطری برای ما پیش از آغاز رقابت‌های یورو است. بازیکنانی هستند که در سطح متفاوتی از آمادگی فیزیکی قرار دارند و باید بگویم که آدرین رابیو و اورلین شوامنی هنوز به صورت کامل آماده نیستند. 

این موضوع مهمی است و باید اعتراف کنیم که به ریتم تیم ضربه می‌زند اما باید دقایق بازی در این دو دیدار را بین دیگر بازیکنان تقسیم کنیم. حالا کمی فرصت برای استراحت و تصمیم‌گیری خواهیم داشت.»

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره بازگشت انگولو کانته گفت: «برای هر کسی که به توانایی و قدرت او شک داشت باید بگویم که این بازیکن هنوز در همان سطح است. او بازیکن خیلی خوبی است و من بازیکنان خوب بسیاری در خط میانی دارم. او فصل خوبی را پشت سر گذاشته که باعث شده است در سطح خوبی بماند.»

دیدگاه‌ها