کد خبر : 2027575 | 21 خرداد 1403 ساعت 06:05 | 9.4K بازدید | 19 دیدگاه

مهری در جست‌وجوی کاور تیم اصلی

سعید مهری با انگیزه‌ زیادی که در تمرینات دارد امیدوار است که در جمع بازیکنان اصلی تیم ملی حضور پیدا کند.

مهری در جست‌وجوی کاور تیم اصلی

به گزارش "ورزش سه"، سعید مهری هافبک لژیونر فوتبال ایران که به همراه تیم آپوئل توانست قهرمان لیگ قبرس شود با انگیزه‌های زیادی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و بعد از مدت‌ها غیبت در تیم ملی این بار می‌خواهد فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را هم پیدا کند.

او که در تورنمنت کافا دقایقی با پیراهن تیم ملی به میدان رفت هنوز در بازی رسمی برای ایران بازی نکرده است و در تمرینات با تلاش‌های زیادی که انجام می‌دهد به دنبال رسیدن به پیراهن تیم ملی خواهد بود.

این دومین بار است که سعید مهری به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود و هر دو بار در زمان سرمربیگری ریکاردو ساپینتو بوده است، نحوه استفاده و اعتماد ویژه‌ای که این مربی به مهری دارد باعث می‌شود تا او حداکثر توانایی خود را به نمایش بگذارد و پیراهن تیم ملی را کسب کند.

2031940

باید دید امیر قلعه‌نویی هم خط فکری مشابهی با ریکاردو ساپینتو دارد و می‌تواند از این بازیکن بهترین استفاده را ببرد و او را به ترکیب اصلی اضافه کند یا اینکه مهری برای متقاعد کردن سرمربی تیم ملی کار دشواری خواهد داشت.

باتوجه به حضور هافبک‌های توانمندی که در اردوی تیم ملی حضور دارند و حتی بازیکنانی که به تیم ملی فوتبال دعوت نشدند، مهری کار دشواری برای رسیدن به پیراهن اصلی تیم ملی خواهد داشت اما او در تمرینات انگیزه بالایی از خودش به نمایش گذاشته و شانس این را خواهد داشت که در بازی با ازبکستان برای دقایقی به میدان برود اما حضور در ترکیب اصلی دور از انتظار خواهد بود.

دیدگاه‌ها