کد خبر : 2027572 | 20 خرداد 1403 ساعت 23:13 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

فلو - فوکوس: جذاب‌ترین مهاجمان لیگ در تیم ملی

ستاره‌های هجومی لیگ بیست و سوم در خط حمله تیم ملی ایران حضور دارند.

فلو - فوکوس: جذاب‌ترین مهاجمان لیگ در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، دو مهاجم جذاب لیگ برتر که نمایش فوق‌العاده ای در مسابقات لیگ بیست و سوم داشتند و با عملکرد فردی خوبی که داشتند تیم خود را هم تحت تاثیر قرار دادند در جمع بازیکنان تیم ملی حضور دارند و تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

شاید اگر حضور سردار آزمون و مهدی طارمی دو مهاجم سطح یک فوتبال ایران نبود آنها می‌توانستند زوج جذابی را در خط حمله ایران تشکیل دهند و با سبک فوتبالی خاصی که دارند زهردار و خطرناک برای ایران به میدان بروند.

شهریار مغانلو، علاوه بر فیزیک خوبی که دارد، قدرت حمل توپ و حفظ توپی خوبی دارد و همین توانایی‌ها باعث شده در کنار قدرت تمام‌کنندگی بالایش، یک مهاجم کامل و تاثیرگذار از او بسازد.

2030034

این شرایط برای جواد آقایی‌پور هم وجود دارد، او یک بازیکن تکنیکی، پا به توپ و سرعتی است که در کنار این توانایی‌های خاص قدرت سرزنی و تمام کنندگی بالایی دارد و با مجموعه کاملی از در ذات فوتبالی او وجود دارد استقلال خوزستان عملکرد هجومی خوبی را با حضور این بازیکن تجربه کرد.

2021925

این دو بازیکن در کنار یکدیگر می‌توانند خط حمله کاملی را تشکیل دهند و در حال حاضر آلترناتیوهای فوق‌العاده‌ای برای دو سوپراستار فوتبال ایران مهدی طارمی و سردار آزمون هستند که با حضور در کنار هرکدام از این بازیکنان می‌توانند زوج هجومی موفق را تشکیل دهند.

جواد آقایی‌پور در بازی مقابل هنگ‌کنگ برای دقایق کوتاهی به میدان آمد اما فرصت خاصی برای خودنمایی و به نمایش گذاشتن توانایی‌هایش پیدا نکرد اما در ادامه مسیر فوتبالی خود شانس پوشیدن پیراهن تیم ملی را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها