کد خبر : 2027565 | 20 خرداد 1403 ساعت 22:43 | 32.8K بازدید | 18 دیدگاه

انگیزه بالای امباپه برای رئال: تعطیلات تعطیل!

کیلیان امباپه مایل است تعطیلاتش پس از یورو ۲۰۲۴ را کوتاه کند تا هر چه زودتر به تمرینات رئال مادرید بپیوندد.

انگیزه بالای امباپه برای رئال: تعطیلات تعطیل!

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه که هفته گذشته به‌صورت رسمی به رئال مادرید پیوست، اشتیاق و انگیزه بسیار زیادی برای آغاز دورانش در این باشگاه دارد.

او در اواخر فصل ۲۴-۲۰۲۳ جدایی‌اش از پاری سن ژرمن را اعلام کرد و در همان زمان بدون اسم بردن از رئال مادرید اعلام کرد که انگیزه زیادی برای حضور در باشگاه جدیدش دارد.

پس از رسمی شدن این انتقال هم او در کنفرانسی خوشحالی‌اش از پیوستن به رئال را ابراز کرد و حالا در خبر جدیدی که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد او حتی حاضر است تعطیلات کمتری داشته باشد و زودتر با رئال تمرین کند.

بر اساس گزارش نشریه آاِس، امباپه قصد دارد برای زودتر حاضر شدن در تمرینات رئال، تعطیلات خود پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ را کوتاه کند.

بازیکنانی که در تورنمنت‌های ملی حاضر هستند می‌توانند تعطیلات بیشتری داشته باشند و دیرتر به تیم باشگاهی‌شان اضافه شوند، اما به‌نظر می‌رسد انگیزه امباپه برای حضور در رئال به قدری زیاد است که او قصد ندارد مدت چندانی را در تعطیلات بگذارند.

2031919

او در همان کنفرانس درباره انتقالش به رئال گفته بود: «از بابت اتفاقی که ‏رسما اعلام شد خیلی خوشحالم. این رویایی بود که به واقعیت ‏تبدیل شد. از اینکه بالاخره به باشگاهی رسیدم که همیشه آرزویش را ‏داشتم و رویایش را در سر می‌پرواندم بی‌اندازه خوشحالم. من با ‏نهایت تواضع به رئال می‌روم.»

دیدگاه‌ها