کد خبر : 2027563 | 20 خرداد 1403 ساعت 22:40 | 20.9K بازدید | 12 دیدگاه

ستاره جامانده از تیم ملی و رؤیاهای بزرگ!

سامان فلاح یکی از بازیکنان جوانی است که در اردوی تیم ملی حضور ندارد.

ستاره جامانده از تیم ملی و رؤیاهای بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح این روزها دور از اردوی تیم ملی تمرینات خود را برای حضور در مسابقات جام حذفی دنبال می‌کند و تلاش می‌کند تا در اردوهای بعدی مورد توجه مربیان تیم ملی قرار بگیرد.

این بازیکن که در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشت در آخرین اردوی تیم ملی جای خود را به همبازی خود در تیم ملی امید حزباوی داد و از اردوی تیم ملی دور مانده است اما یک مسابقه مهم را پیش رو دارد و باید در جام حذفی به مصاف سپاهان برود.

2003596

با توجه به اینکه گل‌گهر با عبور از سپاهان می‌تواند یکی از شانس‌های جدی قهرمانی در جام حذفی باشد او انگیزه‌های زیادی دارد که اولین جام خود را در فوتبال ایران کسب کند و سال‌های طلایی دوران فوتبالش را با کسب جام جذاب‌تر کند.

او یکی از مدافعانی است که در سنین پایین مورد توجه قرار گرفت و مسیر طولانی و پرچالشی را پشت سر می‌گذارد و می‌تواند با پیگیری و جدیت بیشتر در مسیر فوتبالی خود پیشرفت قابل توجه‌ای را تجربه کند، جام حذفی 03-1402 یکی از این فرصت‌های طلایی است که فلاح نمی‌خواهد آن را ساده از دست بدهد.

مدافع جوان تیم ملی دور از اردوی تیم ملی رؤیاهای بزرگی در سر دارد و برای یکی از حساس‌ترین مسابقات دوران ورزشی خود آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها