کد خبر : 2027547 | 20 خرداد 1403 ساعت 21:19 | 33.2K بازدید | 50 دیدگاه

سردار، هوا را از من بگیر خنده را نه! (عکس)

خوشحال‌ترین بازیکن تیم ملی یکی از شاخص‌ترین‌ها هم هست که همواره می‌توان به درخشش او دل بست.

سردار، هوا را از من بگیر خنده را نه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود سرند کادر فنی از اسکواد تیم ملی همچنان برخی بازیکنان در راس نفراتی قرار می‌گیرند که بیشترین شوخی و خنده را می‌توان از آنها سراغ گرفت.

2031875

در رده این بازیکنان و در تیم ملی فعلی شاید بتوان با صراحت گفت سردار آزمون شوخ‌ترین و خوشحال‌ترین بازیکن تیم ایران به حساب می‌آید که در کنار علیرضا بیرانوند زوجی رویایی در این حوزه تشکیل می‌دهند.

سردار که در بازی با هنگ کنگ گلی تماشایی به ثمر رساند و اجازه نداد هنگ‌کنگی‌‎ها به کمتر شدن اختلاف با تیم ایران و نتیجه‌ای دور از انتظار فکر کنند در بازی با ازبکستان نیز در کنار مهدی طارمی امید زیادی برای گلزنی خواهد داشت و می‌توان به ساق‌های توانمند او دل بست.

2031874

با این حال آنچه در مورد سردار ویژه‌تر و ملموس‌تر به نظر می‌رسد همین حال و هوای خاص و بهاری او در تمام اردوها و تمرینات تیم ملی است که  باعث می‌شود جو اردو و تمرین هم متفاوت و جذاب‌تر باشد.

آزمون فارغ از هیاهوی خبری پیرامونش و اینکه بالاخره لالیگایی خواهد شد، در سری آ می‌ماند یا به بوندس لیگا باز خواهد گشت، به موفقیت خودش و تیم ملی در بازی سه شنبه شب فکر می‌کند اما همان قدر که در زمین مسابقه جدی است در تمرینات خوشحال و خندان به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها