کد خبر : 2027542 | 20 خرداد 1403 ساعت 20:52 | 40K بازدید | 9 دیدگاه

طارمی با گلزنی به نراتزوری ملحق می‌شود!

مهدی طارمی در آخرین بازی رسمی خود پیش از پیوستن به اینتر، در اندیشه گلزنی است.

طارمی با گلزنی به نراتزوری ملحق می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان روز سه‌شنبه در آخرین دیدار از دور گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت. طارمی در آخرین بازی رسمی خود پیش از پیوستن به اینتر، در اندیشه گلزنی است و برای آمادگی هرچه بیشتر به میدان خواهد رفت.

2031864

در جریان پیروزی چهار بر دو ایران برابر هنگ کنگ، طارمی با به ثمر رساندن سه گل نقش مهمی در این پیروزی داشت. دو گل از این سه گل از روی نقطه پنالتی بود که یکی از پنالتی‌ها را خود او از مدافعان میزبان گرفت. عملکرد فوق‌العاده طارمی در این بازی نشان از آمادگی بالای او برای پیوستن به تیم جدیدش دارد.

طارمی با این سه گل توانست اعتماد به نفس بیشتری برای شروع فصل هیجان انگیز در لباس اینترمیلان کسب کند. او در دیدار برابر ازبکستان آخرین بازی رسمی خود را پیش از سفر به ایتالیا و حضور در کمپ آپیانو جنتیله انجام خواهد داد. حضور در تمرینات نراتزوری نیازمند آمادگی جسمانی و ذهنی بالاست و طارمی با این عملکرد درخشان نشان داد که آماده این چالش بزرگ است.

2031863

این انتقال برای طارمی یک فرصت بزرگ است تا او بتواند در یکی از معتبرترین لیگ‌های جهان به میدان برود و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد. هواداران ایرانی نیز با اشتیاق و افتخار به دنبال موفقیت‌های بیشتر طارمی در اروپا هستند و امیدوارند که او در اینتر میلان بتواند به عنوان یکی از بهترین بازیکنان آسیا بدرخشد.

2031865

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها