کد خبر : 2027481 | 20 خرداد 1403 ساعت 14:30 | 39.1K بازدید | 5 دیدگاه

رئال، بهترین تیم برای کیلیان

خوشحالی ستاره سابق پاریس از انتقال امباپه به رئال

خاویر پاستوره معتقد است کیلیان امباپه بهترین تصمیم را گرفت و رئال مادرید ایده‌آل‌ترین تیم برای او خواهد بود.

خوشحالی ستاره سابق پاریس از انتقال امباپه به رئال

به گزارش "ورزش سه"، ستاره آرژانتینی که بین سال‌های 2011 تا 2018 برای پی اس جی درخشید و قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های داخلی کسب کرد، به انتقال کیلیان امباپه واکنش نشان داد و گفت که زمان جدایی او رسیده بود و رئال بهترین مقصد برای او خواهد بود.

انتقالی که دوشنبه گذشته رسمی شد و امباپه پس از هفت سال شایعه و تنش، بالاخره پی اس جی را ترک کرد و از فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد.

2031735

پاستوره که خود ساکن مادرید است، از این تصمیم استقبال کرد: «کیلیان دوران فوق‌العاده‌ای را در لیگ فرانسه و پاری سن ژرمن رقم زد. او هر آنچه که می‌توانست در زمین و خارج از زمین نشان داد. دیگر وقت آن بود که مسیرها و تجربیات جدید را در پیش بگیرد. او پسر جوانی است که واقعاً می‌خواهد به پیروز شدن و کسب قهرمانی‌های مهم‌تر ادامه دهد.»

پاستوره ادامه داد: «امباپه قطعا به رشد خود ادامه خواهد داد و برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. من خوش شانس بودم که او را به عنوان یک هم تیمی داشتم و پیشرفتش من را بسیار خوشحال می‌کند. رئال مادرید منتظر او است بنابراین ما هم با آغوش باز منتظر او در مادرید خواهیم بود. رئال بهترین تیم ممکن برای امباپه است.»

دیدگاه‌ها