کد خبر : 2027476 | 20 خرداد 1403 ساعت 13:50 | 30.4K بازدید | 15 دیدگاه

نقشه ویژه بارسلونا: خرید ستاره با پول نایکی

باشگاه بارسلونا امیدوار است که بتواند با سود حاصل از امضای قرارداد با نایکی بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد.

نقشه ویژه بارسلونا: خرید ستاره با پول نایکی

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی نه چندان خوب باشگاه بارسلونا باعث شده است که جذب بازیکنان مد نظر این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با مشکل جدی مواجه شود و شایعات بسیاری درباره تصمیمات مدیران این باشگاه در این زمینه به گوش می‌رسد.

بسیاری از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا پیش از این خبر داده بودند که اگر آنها به دنبال جذب ستاره‌های مدنظرشان هستند چاره دیگری جز این ندارند که چند بازیکنی که در حال حاضر در این تیم حضور دارند را به فروش برسانند تا شرایط برای به خدمت گرفتن دیگر بازیکنان فراهم شود.

2030437

اما در روستای اخیر بعضی از منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که آنها قصد دارند بدون توجه به قوانین سخت‌گیرانه فرپلی مالی لالیگا و یوفا برای جذب بازیکن اقدام کنند و حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که آنها روی تمدید قرارداد با نایکی به عنوان برگ برنده حساب کرده‌اند.

اگر قرارداد جدید قبل از ۳۰ ژوئن به امضا برسد بسیار به نفع آنها خواهد بود. مذاکرات با نایکی بسیار پیچیده و دشوار است چون بارسا به دنبال گران‌قیمت‌ترین قرارداد دنیا است. اگر آنها موفق به امضای این قرارداد با شرایط خودشان شوند، پاداش ویژه ۱۰۰ میلیون یورویی را به دست خواهند آورد که می‌تواند کمک بزرگی باشد.

دیدگاه‌ها