کد خبر : 2027474 | 20 خرداد 1403 ساعت 13:44 | 21.6K بازدید | 15 دیدگاه

شاید موافق نباشم ولی؛

فن‌خال: اخراج ژاوی از بارسلونا منطقی بود

لوئیس فن‌خال اخراج ژاوی با توجه به اصلی که در باشگاه‌های بزرگ وجود دارد را منطقی عنوان کرد.

فن‌خال: اخراج ژاوی از بارسلونا منطقی بود

به گزارش "ورزش سه"، از لوئیس فن‌خال در مورد اخراج ژاوی هرناندز از مربیگری بارسلونا پرسیده شد و او یادآور شد که در باشگاه کاتالان، مهم‌ترین چیز "دستیابی به نتایج خوب" است. 

1935308

سرمربی هلندی سابق بارسا، بابی رابسون (مربی بارسا در فصل 97-1996) را یادآور شد تا توجیه کند که بارسا گاهی اوقات یک باشگاه بی‌رحم است: «اخراج ژاوی؟ این منطق بارسلوناست و شما همیشه مجبور به پیروزی هستید. این باشگاه‌ها این‌گونه هستند. شاید به نظر چنین تصمیماتی خوب باشد، اما فکر نمی‌کنم همیشه اینطور باشد.»

فن خال ادامه داد: «در بارسلونا باید نتایج خوبی کسب کنید. در دو سال اولم ما قهرمان لالیگا شدیم. در سال سوم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم ولی قهرمان لیگ نشدیم، با این وجود برای مدیران کافی نبود. شما موظف به قهرمانی هستید. اخراج مربی در صورت عدم کسب قهرمانی شاید تصمیم درستی باشد ولی معتقدم همیشه اینطور نیست. برای مثال بابی رابسون سال موفقی را در بارسا پشت سر گذاشت ولی چون قهرمانی لالیگا را به رئال باخت، اخراج شد و من جای او آمدم. من جانشین او روی نیمکت بارسا بودم و می‌توانست با من قهر کند اما کمکم کرد و کنارم ایستاد. او انسانی فوق‌العاده و یک مربی بسیار سخت‌کوش بود.»

دیدگاه‌ها