کد خبر : 2027467 | 20 خرداد 1403 ساعت 12:59 | 54.8K بازدید | 40 دیدگاه

الان فقط یورو 2024

بعد از یورو از پیشنهاد بارسا حرف می‌زنم

نیکو ویلیامز به شایعات علاقه بارسا و دریافت پیشنهاد از این باشگاه واکنش نشان داد.

بعد از یورو از پیشنهاد بارسا حرف می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز، ستاره خط حمله بیلبائو و تیم ملی اسپانیا که در پایان فصل قراردادش با بیلبائو تمام می‌شد، اخیرا آن را تمدید کرد. او مورد نظر بارسا و چند تیم بزرگ دیگر از جمله آرسنال قرار دارد.

از نیکو به عنوان آنتی امباپه بارسا نام برده می‌شود ولی بند فسخ 50 میلیون یورویی او برای بارسا مانع بزرگی است و باید دید باشگاه کاتالان قضیه فرپلی مالی خود را چه‌طور مدیریت خواهد کرد.

دیشب نیکو در بازی اسپانیا برابر ایرلند شمالی در پست وینگر چپ خوش درخشید. یامال هم در پست وینگر راست عالی کار کرد تا هواداران بارسا شروع به رویاپردازی کنند.

2031717

در پایان بازی وقتی از نیکو در مورد دریافت پیشنهاد از بارسا سوال شد، او گفت: «من خوب می‌دانم که شایعه در اطرافم زیاد است ولی الان همه تمرکزم روی یورو 2024 است و می‌خواهم کمک کنم اسپانیا بهترین نتایج را بگیرد. در مورد پیشنهادات بعدا وقت برای حرف زدن زیاد است. از لطف مردم و تشویق‌هایشان نیز بسیار ممنونم.»

او در مورد وضعیت اسپانیا برای یورو گفت: «با این برتری پرگل (5-1) نشان دادیم که کاملا مهیای شروع بازی‌ها هستیم. گل زودهنگامی خوردیم و کمی طول کشید در جریان بازی قرار بگیریم ولی فکر می‌کنم بهترین واکنش را نشان دادیم.»

بازی کنار یامال: «در زمین سعی می‌کنم بهترین توصیه‌ها را برای لامین داشته باشم، همانطور که برادرم با من این کار را انجام می‌داد. یامال فقط 16 سال دارد ولی دوست من و فوتبالیستی بزرگ است. امیدوارم فقط روی فوتبال و لذت بردن از بازی خودش تمرکز کند.»

دیدگاه‌ها