کد خبر : 2027442 | 20 خرداد 1403 ساعت 10:42 | 28.5K بازدید | 33 دیدگاه

منچسترسیتی سر تا پای فودن را پول می‌گیرد!

منچسترسیتی آماده است تا پیشنهادی جذاب و هنگفت را برای امضای قرارداد جدید به فیل فودن ارائه کند.

منچسترسیتی سر تا پای فودن را پول می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت کوین دی بروینه در ابتدای فصل گذشته نگرانی زیادی را برای کادر فنی، مدیران و هواداران منچستر سیتی به همراه داشت اما درخشش فودن باعث شد که آنها بتوانند بار دیگر قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را جشن بگیرند و به اولین تیمی تبدیل شوند که در چهار دوره متوالی این جام را از آن خودش کرده است.

این ستاره ۲۴ ساله موفق شد ۱۹ گل در رقابت‌های این فصل لیگ برتر به ثمر برساند و هشت پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد تا نقش مهمی را در کسب عنوان قهرمانی ایفا کرده باشد و به عنوان بهترین بازیکن سال از نگاه انجمن ورزشی نویسان انگلیس هم انتخاب شد.

2026802

این بازیکن در سال ۲۰۲۲ قراردادی پنج ساله با دستمزد هفتگی ۲۰۰ هزار پوندی را امضا کرده بود اما حالا روزنامه سان خبر داده است که مدیران سیتی در حال آماده کردن پیشنهادی جدید برای او هستند و قصد دارند دستمزدی را به او پیشنهاد دهند که باعث خواهد شد در کنار ستاره‌هایی مثل دی بروینه و ارلینگ هالند قرار بگیرد. 

این قرارداد تا سال ۲۰۳۰ ادامه خواهد داشت و باعث می‌شود که فودن به بازیکنی تبدیل شود که بیشترین دستمزد را در بین تمام بازیکنان انگلیسی تاریخ دریافت کند که برای او بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز خواهد بود و احتمالا با پاسخ مثبت این بازیکن روبرو می‌شود.

دیدگاه‌ها