کد خبر : 2027418 | 20 خرداد 1403 ساعت 02:41 | 5.5K بازدید | 10 دیدگاه

دلافوئنته: اسپانیا در بهترین شرایط ممکن است

لوئیس دلا فوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا، می‌گوید تیمش پیش از یورو ۲۰۲۴ در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

دلافوئنته: اسپانیا در بهترین شرایط ممکن است

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا در دیداری دوستانه موفق شد ایرلند شمالی را ۵-۱ شکست دهد. آنها در بازی قبل هم آندورا را ۵-۰ بردند تا نشان دهند حدود یک هفته قبل از آغاز یورو ۲۰۲۴ در آمادگی کامل به سر می‌برند. موضوعی که لوئیس دلا فوئنته هم در صحبت‌های پس از بازی‌اش به آن اشاره کرد.

پیروزی پرگل؟
از نمایش‌مان در دو بازی اخیر خیلی خوشحالم. بعد از گل حریف، ۴۰ دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. این واقعا عالی است. واکنشی که به گل حریف نشان دادیم تحسین‌برانگیز است.

عملکرد بازیکنان؟
ما یک تیم هستیم و به‌صورت تیمی عالی کار کرده‌ایم اما این روزها بازیکنانی را دیده‌ایم که به‌صورت انفرادی هم چیزهای زیادی به تیم اضافه کرده‌اند و این من را بسیار سورپرایز و خوشحال کرده است.

2031652

به ترکیب نهایی فکر کرده‌اید؟
در بعضی پست‌ها به نتیجه رسیده‌ایم اما برای چند مورد همچنان شک دارم. رقابت در تیم زیاد است و این برای خود بازیکنان هم عالی است. فکر می‌کنم خود آنها هم می‌دانند که این رقابت به تیم کمک خواهد کرد.

آمادگی تیم پیش از یورو؟
من فکر می‌کنم همه بازیکنان آماده و سرحال هستند. آنها در بهترین شرایط ممکن و با حداکثر عطش و میل برای پیروزی راهی یورو می‌شوند.

بازی با کرواسی؟
با همین رویکرد و سبک بازی به مصاف آنها می‌رویم. ما نمی‌دانیم وضعیت کرواسی چگونه خواهد بود اما ما باید خودمان باشیم و در بهترین حالت مقابل آنها قرار بگیریم.

دیدگاه‌ها