کد خبر : 2027402 | 20 خرداد 1403 ساعت 00:49 | 24.8K بازدید | 4 دیدگاه

رانیری:

قهرمانی‌ام در لیگ برتر را با قهرمانی با رم عوض می‌کنم

کلودیو رانیری می‌گوید قهرمانی‌اش در لیگ برتر با لستر سیتی را با قهرمانی رم در سری A عوض می‌کند.

قهرمانی‌ام در لیگ برتر را با قهرمانی با رم عوض می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، این مربی ۷۲ ساله پس از اینکه کالیاری را به سری A برد و سپس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ آنها را در این لیگ نگه داشت، بازنشستگی‌اش را اعلام و از فوتبال خداحافظی کرد.

او در گفت‌وگوی جدید با روزنامه کوریره دلو اسپورت، درباره دوران مربی‌گری خود صحبت کرد و یک نظر قابل توجه داد. او ابتدا درباره قهرمانی تاریخی‌اش با لستر سیتی گفت: «زمانی که من وارد باشگاه شدم، تیم که هدفش بقا بود موفق شده بود در لیگ بماند. تنها کاری که کردم این بود که سیستم را به ۴-۴-۲ تغییر دادم، مدافعان کناری را عوض کردم و انگولو کانته را به داخل ترکیب بردم.

2031621

او یک جنگنده و ماشین خستگی‌ناپدیر بود، پرس می‌کرد، سخت می‌جنگید، جلو می‌رفت، دفاع می‌کرد. در یک مقطع فکر می‌کردم او می‌تواند توپ را سانتر کند و خودش برود ضربه را بزند. واقعا فوق‌العاده بود.»

او سپس درباره ناکامی در قهرمانی با رم در سری A صحبت کرد: «واقعا حسرت می‌خورم که نشد با رم در سری A قهرمان شوم. حالا که حرف آن به میان آمد، می‌توانم بگویم با کمال میل قهرمانی لستر را با اسکودتو در رم عوض می‌کردم.»

رانیری به‌عنوان یک هوادار رم به دنیا آمده است. او در دوره هدایت این تیم را برعهده داشت که در این مدت در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ بسیار نزدیک به قهرمانی بود اما در نهایت دست آنها از کسب جام کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها