کد خبر : 2027357 | 20 خرداد 1403 ساعت 03:40 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره‌های باتجربه عامل انگیزه در تمرین تیم ملی

دو بازیکن باتجربه تیم ملی در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

ستاره‌های باتجربه عامل انگیزه در تمرین تیم ملی

به گزارش ورزش سه، میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش دو بازیکن با تجربه تیم ملی با انگیزه‌های زیادی در تمرینات حضور دارند و آماده دیدار با ازبکستان خواهند شد.

بازی با ازبکستان از لحاظ امتیاز حساسیت زیادی ندارد اما رقابت با تیم آماده و سرحال و در حالی که بازی رفت پیروزی به تساوی تبدیل شده برای بازیکنان ایران تبدیل به یک بازی حیثیتی شده و بازیکنان تیم ملی برای کسب پیروزی در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

بازیکنان باتجربه تیم ملی در این مسابقه نقش ویژه‌ای خواهند داشت و باتوجه به حضور پرتعداد بازیکنان جوان، آنها می‌توانند شرایط روحی روانی خوبی در تمرینات، مسابقات و حتی رختکن تیم ایجاد کنند که بازیکنان در زمین مسابقه بهترین نمایش را ارائه دهند.

تلاش، دوندگی و جدیت جهانبخش و محمدی در تمرینات انگیزه مظائفی به بازیکنان تیم ملی می‌دهد تا در اردوی آماده‌سازی حداکثر توان خود را به کار بگیرند و آماده بازی با ازبکستان شوند.

2031559

مهرداد محمدی در دفاع چپ ابولفضل جلالی را کنار خود می‌بیند و علیرضا جهانبخش بازیکنانی چون جواد آقایی‌پور، مهدی لیموچی پتانسیل حضور جای او را دارند و همین مسئله حتی رقابت مفیدی هم در تیم ملی ایجاد می‌کند تا بازیکنان حداکثر توان خود را در تمرینات به کار گیرند.

علیرضا و میلاد امروز در کنار دیگر بازیکنان تیم ملی به تمرین پرداختند و آماده دیدار با ازبکستان شدند.

دیدگاه‌ها