کد خبر : 2027351 | 19 خرداد 1403 ساعت 21:03 | 30.7K بازدید | 6 دیدگاه

لیموچی همچنان با شماره 25 در تمرینات:

پدیده‌ لیگ پیراهن سفید تیم ملی را می‌خواهد (عکس)

مهدی لیموچی با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر شده است و به دنبال اولین بازی ملی خواهد بود.

پدیده‌ لیگ پیراهن سفید تیم ملی را می‌خواهد (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی پدیده لیگ بیست و سوم با انگیزه زیادی در تمرینات تیم ملی شرکت می‌کند و در انتظار اعتماد امیر قلعه نویی برای انجام اولین بازی ملی حداکثر تلاش خود را به کار گرفته است.

ستاره تکنیکی تیم آلومینیوم اراک با نفوذهای ویرانگری که از سمت چپ زمین داشت مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفت و زیر نظر آنها تمرینات آماده سازی خود را دنبال می‌کند و دور از انتظار نخواهد بود که با توجه به غیبت مهدی قایدی، او برای دقایقی هم شده به عنوان بازیکن تعویضی مقابل ازبکستان به میدان برود و اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

2031552

در بازی با هنگ‌کنگ جواد آقایی‌پور اولین بازی ملی خود را انجام داد و محمدرضا آزادی در گذشته نه چندان دور فرصت پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورده بود و در بین بازیکنان حال حاضر ایران فقط لیموچی بازی ملی ندارد و همین مسئله به او انگیزه خاصی می‌دهد.

لیموچی یکی از بازیکنانی است که با توجه به سبک بازی که دارد و سبکی که تیم ملی در بازی‌های اخیر به نمایش گذاشته می‌تواند در زمین حضور پیدا کند و تفکرات تاکتیکی امیر قلعه نویی را دنبال کند، او قدرت حرکت از جناحین، نفوذ از جناحین به سمت مرکز زمین و داخل محوطه را دارد و این حرکات مدنظر قلعه نویی بوده و از این روش بارها توسط قایدی، ترابی، جهانبخش و دیگر وینگرهای تیم ملی استفاده کرده است.

لیموچی با پیراهن شماره 25 در تمرینات شرکت کرده است و با چهره‌ای مصمم و با اراده تمرینات خود را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها